וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קרוב לריזורט בחו"ל: פרויקט המגורים הכי מסקרן בנתניה יוצא לדרך

בשיתוף ICR

עודכן לאחרונה: 6.4.2022 / 15:37

במרחק 500 מטר מהים, עם חדר כושר מאובזר, שטחים פתוחים ודירות פנטהאוז מדהימות עם בריכה פרטית, ג'קוזי ונוף לים, נמצא פרויקט אושן פארק החלומי, שנבנה סביב תפיסת ה-wellness: "רצינו שלאנשים תהיה סיבה טובה לרדת למטה ולא להישאר בדירות שלהם"

בווידאו: ענת הראל מבקרת במתחם אושן פארק בנתניה/עריכה: גלעד מן מנהיים

כמה פעמים יצא לכם לשמוע את המושג wellness? סביר להניח שלא מעט, בטח בשנים האחרונות. יש לא מעט הגדרות למושג שצבר תאוצה בשנים האחרונות, אך על פי ה-National Instiute Wellness, ארגון לקידום התרבות שנוסד כבר ב-1977 wellness הוא תהליך אקטיבי שבמהלכו האדם נהיה מודע יותר ומבצע בחירות לחיים טובים ומוצלחים יותר ולמימוש הפוטנציאל האישי וההגשמה העצמית.

כיום, לא מעט אנשים החליטו לאמץ לעצמם את תרבות ה--wellness ולחיות לפיה, כמו ענת הראל למשל. "בכל יום מחדש חשוב לי למצות את עצמי ואת החיים או כמו שקוראים לזה היום - לחיות wellness", היא אומרת. "אני לא מדברת על אימון פעם בשבוע כי wellness זה דרך החיים", ולכן היא הגיעה לראות מקרוב את אושן פארק נתניה, שנבנה סביב תפיסת wellness.

"ישבנו וחשבנו כיצד אנחנו מביאים את wellness לידי ביטוי באופן שהדיירים שלנו ירגישו את זה", הדגיש מורדי שבת, מנכ"ל חברת ICR. "לדוגמה חדר הכושר בפרויקט, שמאובזר ברמה הכי גבוהה או השטחים הפתוחים מסביב שמאפשרים להגשים את חלום ה-wellness. בנוסף, הפרויקט נמצא במרחק 500-600 מטר מהים. כלומר יצרנו אקו סיסטם וחוויית מגורים".

למי מתאים הפרויקט?

מדובר על שכונת פארק הים בנתניה, או כפי שהגדיר אותה שבת - "הדבר הבא בעיר נתניה". מדובר על פרויקט יוקרתי המאופיין בדירות 5 חדרים גדולות ומפנקות וכן דירות פנטהאוז מול הים הכוללות גם בריכה וג'קוזי. "אנשים צמאים לחוויה שהייתה פעם, לשכונתיות שהייתה פעם", אמר מורדי בנושא. "לקחנו את מיכאל אזולאי, מהמעצבים המוכשרים ביותר, ורצינו להעביר את החוויה הזו לאנשים. רצינו שתהיה להם סיבה לרדת למטה ולא להישאר בדירות שלהם. הפרויקט הזה מתאים כמעט לכולם - ממבוגרים שהילדים שלהם עזבו את הבית ועד למשפחות, שיכולות לחיות כאן ברווחה גדולה. אלו שיגורו פה ירגישו שכל יום הם מגיעים לריזורט".

מיכאל אזולאי, מעצב פרויקט אושן פארק, סיכם: "כל עניין ה-wellness חדר לעולם שלנו. רצינו לתת מקום שעוטף ונותן את כל אותם מתקנים כמו בבית מלון; לחיות בהרמוניה מושלמת עם הטבע, הספורט וכל העולם הזה".

בשיתוף ICR
  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully