וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

42 שנות ניסיון: יוסי אברהמי - מהקבוצות המובילות בתחום התחדשות עירונית

בשיתוף קבוצת יוסי אברהמי

20.2.2022 / 7:01

בשנים האחרונות השיקה אחת מחברות הנדל"ן המובילות והמבוססות במשק הישראלי חטיבת התחדשות עירונית ייעודית, שאמונה אך ורק על פינוי בינוי. מה חשוב לדעת על הנושא, איך מתחילים ולמה לבחור דווקא בקבוצת יוסי אברהמי? כל התשובות בפנים

התחדשות עירונית פינוי בינוי קבוצת יוסי אברהמי פילהרמונית. וויופוינט,
בקבוצת יוסי אברהמי שמים דגש על יחס אישי חם ואווירה נעימה ומשפחתית. פרויקט פילהרמונית/וויופוינט

אם אתם חיים בישראל, סביר להניח שנתקלתם לפחות פעם אחת בקמפיין "יוצרים מהתחדשות עירונית - מגורי יוקרה" שמככב על שלטי חוצות במרכז הארץ ובעיתונים גדולים בחודשים האחרונים. מדובר בקמפיין של הקבוצה המובילה "יוסי אברהמי", הקורא לחדש בנייני מגורים במרכז הארץ ובפריפריה באמצעות פינוי בינוי.

עבור מי שלא מכיר, קבוצת "יוסי אברהמי עבודות הנדסה אזרחית בע"מ" היא אחת מחברות הנדל"ן המובילות והמבוססות במשק הישראלי, עם ניסיון של למעלה מ-42 שנה בייזום פרויקטים ותכנון ובנייה עם למעלה מ- 6,000 יחידות למגורים ומאות פרויקטים של תשתיות ופיתוח. ואם זה לא מספיק, הקבוצה שמתמחה בפרויקטים יוקרתיים גדלה והתרחבה בשנים האחרונות כשהקימה חטיבת התחדשות עירונית ייעודית, שאמונה אך ורק על פרויקטים מסוג פינוי בינוי.

בקבוצה מאמינים בהתחדשות עירונית הנעשית בשיתוף פעולה מלא עם בעלי הדירות, תוך התחשבות בצרכיהם ולכן מלווים את הדיירים מרגע החתימה ועד לקבלת המפתח. כך, מאמינים בקבוצה, ניתן להגשים בצורה המיטבית את שאיפת הדיירים לשיפור סביבת המגורים ואיכות החיים.

בנוסף, בקבוצת יוסי אברהמי שמים דגש על יעילות, זאת כדי לעמוד בלוחות הזמנים שנקבעו מראש. יש לציין שמדובר בחברה יזמית ומבצעת, מה שמקנה לדיירים תחושת יציבות וביטחון, זאת בנוסף ליחס האישי החם והאווירה הנעימה והמשפחתית שמלווה את הפרויקטים של הקבוצה מא' ועד ת'.

לקבלת הצעה לפינוי בינוי

התחדשות עירונית פינוי בינוי קבוצת יוסי אברהמי נווה אליעזר. D-BLK Architects,
קבוצת יוסי אברהמי אחראית על כמה מהפרויקטים הבולטים שנעשו בישראל. הפרויקט בנווה אליעזר, ההדמיה להמחשה בלבד/D-BLK Architects

מתל אביב עד חיפה: הפרויקטים העתידיים של קבוצת יוסי אברהמי בהתחדשות עירונית

מתחם נווה אליעזר, תל אביב

לפני כחצי שנה זכתה הקבוצה בקול קורא לביצוע פרויקט מגורים חדש בשכונת נווה אליעזר במזרח תל אביב, בשיתוף פעולה עם חברת עזרה וביצרון, המסייעת לתושבים בתל אביב לקדם מיזמי התחדשות עירונית מתחמית (פינוי-בינוי).

הפרויקט כולל הריסה של ארבעה בנייני רכבת ישנים ברחוב תקוע 11-33 ובהם 96 יחידות דיור. מדובר בבינוי מחדש של כל הדופן הצפונית של רחוב תקוע, כש-96 יחידות הדיור יהפכו לפרויקט בהיקף של 315 יחידות דיור חדשות. יש לציין שקבוצת יוסי אברהמי נבחרה לפרויקט על ידי הדיירים, שבחרו בה ברוב מדהים של 98 אחוזים! התכנון החדש כולל ארבעה בניינים בגובה תשע קומות ומגדל בגובה 24 קומות. בנוסף, כוללת התוכנית שדרה ירוקה לרווחת התושבים שתקשר בין שתי גינות קיימות ותאפשר מרחב ירוק ציבורי לנוחיות הדיירים. כמו כן, התוכנית כוללת שטחי מסחר בהיקף של 350 מ"ר.

על הפרויקט אמון משרד D-BLK ברעלי לויצקי כסיף דה לה פונטיין אדריכלים.

מתחם נווה דוד, חיפה

הקבוצה נבחרה להוביל את אחד מהפרויקטים הגדולים בשכונת נווה דוד שבחיפה. המתחם כולל כיום 153 יחידות דיור בעשרה בנייני רכבת ישנים ברחובות המלך יהואש והמלך דוד, שיהפכו למאות יחידות דיור בשישה בניינים בתכנון ובעיצוב משרד שורץ בסנוסוף אדריכלים. התוצאה הסופית שתתקבל: מתחם מגורים יוקרתי בו כל בניין יכיל כ-28 קומות, בהיקף כולל של מעל 700 יחידות דיור וכ-600 מ"ר מסחר ושטחי ציבור.

מתחם שער העלייה, חיפה

פרויקט פינוי בינוי ענק בשכונת שער העלייה בחיפה, עם 265 יחידות דיור שיהפכו לשני מתחמי מגורים יוקרתיים בהיקף של 1,200 יחידות דיור. תכנון הפרויקט מבוצע על ידי משרד שורץ בסנוסוף אדריכלים.

התחדשות עירונית פינוי בינוי קבוצת יוסי אברהמי נווה דוד. שורץ בסנוסוף אדריכלים,
שלושת היסודות העיקריים של הקבוצה: אמינות, מקצועיות ושירותיות. הפרויקט בנווה דוד, ההדמיה להמחשה בלבד/שורץ בסנוסוף אדריכלים

נוף פתוח לפארק הירקון: פרויקט בשכונת יוקרה ברמת גן

באחד הרחובות הכי מבוקשים ברמת גן - איתמר, שנמצא במרחק הליכה מהריאה הירוקה של העיר - פארק הירקון, ניצב לו פרויקט מוצלח נוסף של הקבוצה - בניין בוטיק בן 9 קומות מעל קומת קרקע, במיקום מיוחד ביותר, בדומה לכל הפרויקטים של יוסי אברהמי. הבניין ברחוב איתמר 4 משקיף לפארק הירקון והוא נמצא באזור מרכזי, בסמיכות לכל הצירים המרכזיים.

פילהרמונית, טורקיז וגולף רזידנס: הפרויקטים המובילים של הקבוצה

קבוצת יוסי אברהמי אחראית על כמה מהפרויקטים הבולטים שנעשו בישראל, אחרי שיזמה ובנתה מגוון רחב של פרויקטים למגורים במיקומים נבחרים, שהשאירו את חותמם האדריכלי בערים הגדולות והמבוקשות בארץ: תל אביב-יפו, חיפה, הרצליה, רמת גן, נתניה, אילת ועוד. בין הפרויקטים הידועים של הקבוצה נמצאים פילהרמונית בשכונת כוכב הצפון בתל אביב, מגדל נאמן VIP בתל אביב, מתחם טורקיז בחיפה ופרויקטים רבים באילת בהם גולף רזידנס, לה פלמורה ופארק ים. כל הפרויקטים מתאפיינים בתכנון אדריכלי חדשני תוך שימת דגש רב על סביבה איכותית עם נגישות לשירותים קהילתיים, מערכות חינוך, מרכזי בילוי ומסחר ומרכזי ספורט - או במילים אחרות, איכות חיים גבוהה.

קבוצת "יוסי אברהמי" רואה בלקוח מרוצה מטרה ראשונה במעלה ומדד להצלחה. עובדי הקבוצה מקפידים ללוות את מגוון לקוחותיה בשירות אישי, חם ואדיב לכל אורך התהליך, החל משלב התכנון, דרך שלב הביצוע וההתאמות ללקוח ועד שלב המסירה ובכלל. כל זאת, תוך הקפדה על שלושה יסודות עיקריים: אמינות, מקצועיות ושירותיות. החברה בסיווג ג'5 ("בלתי מוגבל") ונושאת תו תקן בינלאומי ISO 9001 המעיד על איכות ומצוינות בביצוע עבודות קבלניות.

לקבלת הצעה לפינוי בינוי
טלפון: 8031*
אתר קבוצת יוסי אברהמי

בשיתוף קבוצת יוסי אברהמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully