וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעת אמון: SPAR מגדילה את השטח בפארק של הכשרת הישוב

עודכן לאחרונה: 9.2.2022 / 9:07

קמעונאית המזון הענקית תגדיל את השטח המושכר בפארק לוגיסטי של MLP בפולין ל-20,000 מ"ר. MLP מוחזקת על-ידי הכשרת הישוב

חברת MLP, היוזמת ומשכירה פארקים לוגיסטיים מניבים באירופה ומוחזקת על-ידי הכשרת הישוב (41.3%), מדווחת כי קמעונאית המזון הענקית, SPAR, למעלה מתכפיל את שטח השכירות שלה במרכז לוגיסטי בבעלות החברה בצ'לאדז', פולין. נכון להיום, SPAR שוכרת מרכז בשטח 8,800 מ"ר המשמש כמחסן קירור והקפאה, וכן משרדים. כעת חתמה SPAR על הסכם שכירות ל-11,200 מ"ר נוספים, כך שבסך הכל תשכור כ-20 אלף מ"ר, שרובם ישמש לצורכי אחסנה, קירור והקפאה.

אניישקה גוזדז, מנהלת מכירות ב-MLP ציינה: "הפארק הלוגיסטי שלנו בצ'לאדז' מתפתח בקצב מהיר מאוד ועדיין יש לנו מקום להתרחבות נוספת. הרחבת פעילותה של SPAR בפארק מעיד על הצעת הערך המצוינת שאנו מספקים ללקוחותינו. המתקנים החדשים שיוקמו יותאמו לדרישות והצרכים הייחודים הקשורים לחלוקת מזון. הסטנדרט הגבוה של המתקנים שלנו, המיקום הנוח של המרלו"ג עם גישה לתשתית כבישים טובה, מבטיחים הפצה מהירה של סחורות ונגישות לעובדים, שלרשותם גם מרכז הקניות M1 הנמצא בסמיכות".

הכשרת הישוב. יחצ,
מיקום נוח. המרלו"ג של SPAR/יחצ

לאחרונה דיווחה MLP כי החלה בהתקנת מערכות חשמל סולאריות על גגות פארקים שבבעלות החברה בפולין. זה יהיה הפרויקט הגדול ביותר מסוג זה (על גגות) בפולין. MLP מתכננת בשנים הקרובות הקמת מערכות PV נוספות בפולין, גרמניה ואוסטריה בהיקף של למעלה מ-20 מגה וואט.

בחודש נובמבר פרסמה MLP מצגת בדבר התכנית האסטרטגית ויעדיה ל-3 השנים הקרובות, הכוללת בין היתר יעד צמיחה אורגנית של 35% בשנה והכפלת שווי הנכסי הנקי (NAV) ל-800 מיליון אירו עד סוף 2024. MLP נסחרת בבורסה בוורשה, פולין, לפי שווי של כ-1.53 מיליארד זלוטי (כ-1.24 מיליארד שקל).
הכשרת הישוב פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל ובפולין - שטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; וכן ייזום פרויקטים למגורים בפולין והתחדשות עירונית בישראל. מנכ"ל החברה הוא מר עופר נמרודי.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully