וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת Nathan Holdings מכרה 355 יחידות דיור בפלורידה

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 10:12

היקף העסקה למעלה מ-30 מיליון דולר, שיעור הרווח גבוה באופן מהותי מביצועי השוק. החברה מתכננת להרחיב את השקעותיה ברחבי פלורידה בכ-250 מיליון דולר בשנה הקרובה

קבוצת Nathan Holdings מודיעה כי חתמה על עסקה למכירת מקבץ-דיור של 355 יחידות דיור בג'קסונוויל, פלורידה בהיקף של כ- 31 מיליון דולר. מקבץ הדיור מסוג מולטי-פמילי נרכש בשנת 2018 ב- 16.4 מיליון דולר, עם הון עצמי של 5.4 מיליון דולר, ונמכר בימים אלו ב- 30.7 מיליון דולרים. שיעור הרווח על העסקה הינו גבוה באופן מהותי מביצועי השוק. הקבוצה רוכשת מקבצי-דיור מניב בארה''ב, מנהלת ומשביחה אתם באמצעות חברת ניהול שבשליטתה.

OM Golden Shore. יחצ,
מתחם המולטי פמילי בג'קסונוויל/יחצ

מודל המולטי-פמילי הוא מודל ייחודי למרחבים האורבניים בארה"ב, של מקבצי דיור למגורים בשכירות, הכוללים שירותים ומתקנים לרווחת הדיירים כמו בריכה, חדר כושר ומועדון דיירים בשילוב שירותי תחזוקה שוטפים מסביב לשעון. המתחם שנמכר במסגרת העסקה, ממוקם כחמישה קילומטרים מזרחית למרכז העיר, עם חזית לאגם, במיקום הזוכה לביקושים גבוהים עם תפוסה של מעל 95%. המתחם כולל דירות גן ומורכב מבניינים חד ודו-קומתיים, ומאכלס דיירי "צווארון כחול", מעמד הביניים. "האזור צומח בשנים האחרונות בקצב חסר תקדים, כאשר ג'קסונוויל הוכיחה את עצמה כשוק מצוין להשקעות נדל"ן", מוסר ירון שמיר, מנכ"ל משותף בנתן הולדינגס, ומוסיף כי "פלורידה נמצאת בתקופה של צמיחה היסטורית ומובילה את ארה''ב".

לדברי דמיטרי רוזין, מנכ"ל משותף בחברה, "הצלחת ההשקעה היא בזכות הניהול העצמי של הנכס. בארה"ב, חברת הניהול אחראית על התפעול השוטף של הנכס. במתחמי מגורים גדולים כמו שלנו, חברת הניהול מציבה צוות שלם שעובד במקום ואחראי לתפעל את הנכס. במקביל, חברת הניהול אחראית גם להוציא לפועל את תכניות ההשבחה של היזם, על מנת להעלות את שווי הנכס. לפיכך, כשהיזם מחזיק בחברת ניהול פנימית, קל יותר ליישם תכנית השבחה, ויש הרבה יותר גמישות בהתאם לשינוי השוק. בעסקה הנוכחית, הצלחנו להשיג צמיחה דו-ספרתית מעבר לצמיחת השוק האדירה בשנים האחרונות בג'קסונוויל. עוד מוסיף רוזין, כי "בשנתיים האחרונות התמקדנו בפיתוח חברת הניהול שבשליטת נתן הולדינגס, וכעת היא נמצאת בשלב של התרחבות משמעותית, בתחום ההנדסי והניהולי כאחד. בהקשר זה, החברה מתכננת להרחיב את השקעותיה ברחבי פלורידה בכ-250 מיליון דולר בשנה הקרובה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully