וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 80 מיליון שקל: קורנית דיגיטל חונכת מפעל חדש לייצור דיו

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 11:08

המפעל החדש בקרית גת הוקם מתוך נאמנות ליעדי ה- ESG שקורנית דיגיטל חרתה על דגלה, ובדגש על קיימות

קורנית דיגיטל (Nasdaq: KRNT), חברה בינלאומית בתחום האופנה והטקסטיל, בניהולו של רונן סמואל, חנכה השבוע (ד') את מפעל ייצור הדיו החדש שלה בקרית גת, בהשקעה של כ-80 מיליון שקל. המפעל יספק דיו לכל לקוחות החברה בארץ ובעולם, הרוכשים את המדפסות והטכנולוגיה שקורנית דיגיטל מפתחת.

קורנית דיגיטל מייצרת דיו בקרית גת מעל לעשור, וכעת הקימה מפעל חדש מהיסודות המתפרש על פני כ-11 דונם ובו שטחי ייצור, מעבדות פיתוח, מרכז שילוח לוגיסטי ומשרדים, והוא נבנה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר לתקינה ולאיכות והוסמך לתקני ISO14001 ISO45001 וכן ל-ECO Passport בדרגה 3- של OEKO TEX, המבטיחים שימוש אחראי ובטוח בכימיקלים בדרגה הגבוהה ביותר.

מפעל קורנית דיגיטל. ויקטור לוי,
המפעל של קורנית דיגיטל/ויקטור לוי

המפעל מבוסס על שיטות ייצור חדשניות ומתקדמות ומביא את בשורת הייצור המבוסס על מערכת ניהול אוטומטית סגורה, המלווה בבקרה דיגיטלית מלאה ומתקדמת ואוטומציה מלאה. המעבר למפעל החדש צפוי להגביר את התפוקות בעקבות הביקוש ההולך וגדל, תוך כדי שיפור יעילות העבודה של עובדי המפעל.

המפעל יתחיל בתהליך הסמכה לקבלת תקן ה- bluesign®, המציב קריטריונים גבוהים לייצור אופנה אחראי כלפי הסביבה, בהתאם ליעדי קורנית דיגיטל, כמו שהוצג בדוח ESG 2020 של החברה לאחרונה. בחודשים האחרונים נבחרה קורנית דיגיטל על ידי ועדת אותות סחר החוץ של מדינת הישראל, ליצואנית מצטיינת בקטגוריית יצואן גדול.

רונן סמואל. כפיר זיו,
רונן סמואל/כפיר זיו

רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל: "החזון שלנו הוא להפוך את עולם האופנה והטקסטיל לבר קיימא והמפעל החדש מיישר קו עם חזון זה ועם המטרות העסקיות שלנו. האפשרות לשפר את אופן ייצור האופנה בעולם, תוך כדי חיזוק התעסוקה בפריפריה והייצור המקומי, היא זכות גדולה. קורנית דיגיטל פועלת לחזק את הקשר עם תושבי המקום באמצעות פרויקט התנדבותי בשיתוף פעולה עם עיריית קרית גת ועמותת 'נערי האור', שמטרתו לתמוך בבני נוער הזקוקים לסיוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully