וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי חברות הייטק גדולות שוכרות משרדים בהר חוצבים

עודכן לאחרונה: 26.1.2022 / 14:22

Safe Guard תשכור שטח של כ-380 מ"ר ל-3 שנים, Lid Wave שוכרת 200 מ"ר ל-5 שנים בפרויקט "ירושלים של כסף". שווי העסקאות: מיליון שקל כל אחת

חברות ההייטק Safe Guard ו-Lid Wave שוכרות משרדים בפרויקט המשרדים "ירושלים של כסף" שבהר חוצבים בירושלים.

Safe Guard הוא סטארט-אפ המפתח טכנולוגיה של סביבה בטוחה בענף הבניה. החברה תשכור שטח של כ-380 מ"ר לתקופה של 3 שנים ותמקם בפרויקט את המטה שלה. מדובר על עסקה בשווי של מיליון שקל. Lid Wave הוא סטארט-אפ ירושלמי בתחום האופטיקה שמפתח מוצר חדשני בטכנולוגיה תלת ממד עבור מהנדסים ואדריכלים לטובת הדמיות של פרויקטים. החברה תשכור 200 מ"ר לתקופה של 5 שנים בעסקה בשווי של מיליון שקל.

ירושלים של כסף. אביב קפילוטו,
פרויקט "ירושלים של כסף"/אביב קפילוטו

"ירושלים של כסף", השוכן בשדרות גולדה מאיר, הוא אחד מבין ארבעה בניינים שבבעלות רד-בינת נכסים בהר חוצבים בירושלים. בסך הכל מחזיקה החברה בלמעלה מ-100 אלף מ"ר משרדים בהר חוצבים, שמכיל ברובו חברות היי-טק וביוטכנולוגיה. בין החברות הפועלות בהר חוצבים נמצאות אינטל, מדינול, בריינסווי ו-Mobileye. ומועסקים בו למעלה מ-10 אלף עובדים.

אינדקס נדל"ן, שביצעה את העסקאות, משווקת בבלעדיות את שטחי הנדל"ן של קבוצת בינת בירושלים. מנכ"ל אינדקס נדל"ן, אלעד פוקס ציין כי "סצנת ההייטק בירושלים במגמת גידול ופריחה וחברות רבות בוחרות להתמקם באזור הר חוצבים הנחשב לפארק ההייטק של ירושלים, עם נגישות תחבורתית מעולה, אנו מציעים משרדים ברמת גמר גבוהה בדומה להיצע באזורי ההייטק המבוקשים במרכז הארץ".

רונן אילון, מנכ"ל רד בינת נכסים: "רד בינת ממשיכה להיות החברה שמובילה את שוק המשרדים בהר החוצבים בירושלים, עם הסכמי שכירות חדשים לחברות הייטק גדולות וסטארטאפים מבטיחים. אנחנו מרחיבים את הפעילות כל הזמן ושמחים לתת את השירות הטוב ביותר עבור הלקוחות הקיימים והחדשים שלנו".

רד בינת נכסים, בבעלות משפחת זיסאפל ובניהולו של רונן אילון, נמנית על קבוצת רד בינת המונה כ-25 חברות העוסקות במתן שירותים ופתרונות בתחומי הטכנולוגיה והתקשורת למגוון שווקים. רד בינת היא מקבוצות ההייטק הוותיקות והמצליחות בישראל. לקבוצה גב כלכלי איתן והיא מעסיקה אלפי עובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully