וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדובר בפרויקט שיצעיד את טבריה כמה עשורים קדימה"

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 12:18

קרקע נדירה בלב טבריה מקודמת כרגע על מנת ליצור במרכז העיר פרויקט מסקרן של עירוב שימושים: "זו הזדמנות לקחת את טבריה למגרש של הגדולים"

פרויקט במרכז טבריה, על גבי קרקע עם תב"ע מאושרת לעירוב שימושים, עומדת להפוך את מרכז העיר המיושן לאזור תיירותי, מלונאי ומסחרי עכשווי. לטענת המשווקים, מדובר בהזדמנות לשילוב דירות יוקרה לצורך נופש או מגורים.

ניר סבר, אסטרטג נדל"ן ובעל משרד התיווך "צוות סבר" מגוש דן: "זהו פרויקט מרגש, שכן יש כאן הזדמנות אמיתית לבצע מהפיכה קטנה בחיי העיר שמבחינה נדל"נית נותרה מאחור. יזם מתאים יצעיד את מרכז העיר המיושן קדימה מבחינה תעסוקתית ומסחרית. זהו בהחלט פרויקט בומבסטי שיהיה מודרני ויוכל לקום תוך שלוש שנים. אין כרגע בטבריה מתחם עירוב שימושים עדכני שבו אפשר למצוא שטחי מסחר, מלונאות, משרדים ודיור".

המתחם נמצא ברחוב יהודה הלוי, על מגרש בגודל 2,000 מ"ר עם זכויות בנייה ל-3000 מ"ר עיקרי ו-5,600 מ"ר עם שטחי שירות להריסה ובנייה ומוצע למכירה ב-11,000,000 שקל.

מתחם סבר טבריה. יחצ,
המתחם בטבריה/יחצ

המשווק הוא חבר המרכז הבינלאומי לשיווק בתי יוקרה ועבר הכשרה אצל אן מילר, סגנית נשיא רימקס העולמית כמו גם הכשרה של ריאן סרהנט, כוכב התוכנית - Million Dollar Listing New York. סבר הוא בוגר הכשרת נדל"ן מסחרי של מארק הולסי, מהמובילים בעולם בתחום ובעל הסמכה בינלאומית כמומחה למכירת דירות חדשות מקבלן, בהדרכת דניס וולש.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully