וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההיתר התקבל, פרויקט הבוטיק בתל אביב יוצא לדרך

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 11:25

פרויקט 'בן שפרוט 21' בתל אביב יוצא לדרך על ידי קבוצת רוזיו, שדיווחה על קבלת היתר בנייה ע"י הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב. זאת, לאחר שהחלה בעבודות בשני פרויקטים אחרים בעיר

פרויקט הבוטיק 'בן שפרוט 21' בתל אביב יוצא לדרך: קבוצת רוזיו מדווחת על קבלת היתר בנייה ע"י הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב.

מדובר בפרויקט שלישי של הקבוצה שיוצא לדרך בתקופה האחרונה: לפני כ-4 חודשים החלה בעבודות ההריסה לפרויקט ברחוב 'בן סרוק' הסמוך ולפני כשבועיים החלה בעבודות ההריסה לפרויקט 'פנקס ויצמן' הסמוך לכיכר המדינה ביחד עם חברת צמח המרמן.

פרויקט בן שפרוט, כולל הריסתם של 11 דירות ישנות הקיימות בבניין משנות החמישים ובמקומו עתיד להיבנות בניין בוטיק בן 8 קומות הכולל 25 יח"ד, בתמהיל מגוון של דירות 4/5 חדרים בשטחים של 90-120 מ"ר ודירת ופנטהאוז ייחודית החולשת על קומה שלמה בשטח של 230 מ"ר ו-85 מ"ר מרפסות.

הדירות בפרויקט נמכרות בין 56-65 אלף שקל למ"ר, המשקפים את מגמת המחירים בשוק.

פרויקט בן שפרוט. יחצ,
כך זה ייראה. הדמיית הפרויקט בבן שפרוט/יחצ

רחוב בן שפרוט הינו חלק ממתחם סומייל- המתחם החם ביותר הקיים היום בתל אביב ואחת מחטיבות הקרקע המרכזיות והחשובות בצפון-מרכז העיר הממוקם בין הצירים הראשיים: אבן גבירול, ז'בוטינסקי וארלוזורוב ומשתרע על שטח של 45 דונם. הפרויקט עתיד לעלות על הקרקע בחודש מרץ הקרוב ואכלוס הדירות צפוי לעוד כשלוש שנים.

יובל רוזיו, מנכ"ל ובעלים, קבוצת רוזיו ציין: "הפרויקט בבן שפרוט הוא השלישי בחצי שנה האחרונה שאנו מוציאים לדרך במתחם סומייל. לפני כ-4 חודשים, התחלנו בעבודות הבנייה בפרויקט ברחוב 'בן סרוק' 22-24 שנמצא בגבו של פרויקט בן שפרוט 21 ובשניהם יחד נבנים 73 דירות מגוונות החל 2-5 חדרים. לפני כשבועיים התחלנו בעבודות ההריסה בקומפלקס המגורים היוקרתי 'פנקס-ויצמן' הממוקם ממש בכניסה לכיכר המדינה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully