וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענף הנדל"ן ממשיך ללהוט - גם בתעשיית המוצרים לבנייה

עודכן לאחרונה: 12.1.2022 / 11:14

קבוצת רב בריח, חתמה בחודשיים האחרונים על עסקאות מול יזמים וקבלנים מובילים לאספקת מוצרי הבנייה של החברה לכ-9,600 יח"ד בפרויקטים שונים, בהיקף של 42 מיליון שקל, במהלך שממחיש עוד יותר את הביקוש הגבוה בתעשיית הנדל"ן

קבוצת רב בריח, חתמה בחודשיים האחרונים על עסקאות מול יזמים וקבלנים מובילים לאספקת מוצרי הבנייה של החברה לכ-9,600 יח"ד בפרויקטים שונים, בהיקף של 42 מיליון שקל, במהלך שממחיש עוד יותר את הביקוש הגבוה בתעשיית הנדל"ן. קבוצת רב בריח תספק בפרויקטים אלו, דלתות כניסה ודלתות פנים, דלתות אש, מוצרי מיגון ומחסנים וכן דלתות כניסה ופנים מקטגוריית היוקרה של החברה.

מפעל רב בריח. אייל טואג,
עובדים שעות נוספות. רב בריח/אייל טואג

בין החברות והפרויקטים עימם התקשרה רב בריח באספקת מוצריה, ניתן למנות את הפרויקטים הבאים: 2,400 יח"ד בפרויקט של חברת אפרידר באשקלון, 2,000 יח"ד בפרויקט של חברת ארזי הנגב בב"ש, 704 יח"ד בפרויקט גינדי TLV של בביצוע חברת דניס סיבוס ו-700 יח"ד בפרויקט של חברת אשטרום באור יהודה. כמו כן, תספק רב בריח מוצרים מקטגוריית היוקרה שלה עבור פרויקטי בוטיק יוקרתיים, ביניהם: פרויקטים של חברת אשטרום בירושלים ותל אביב וכן פרויקטים של החברת ישראל קנדה, בריגה וברוש ניר.

עידן זו-ארץ, מנכ"ל קבוצת רב בריח ציין: "מגזר הבנייה למגורים הוא הקטר שמניע את ענף הנדל"ן בישראל והינו אסטרטגי לרב בריח. נמשיך להעמיק את אחיזתנו האיתנה במגזר המגורים לצד פעילות ענפה בתחומי הבנייה המוסדית והפרטית. על אף המשבר העולמי בשרשרת האספקה, ביצענו היערכות מראש עם מלאים קדימה והגדלת קיבולת הייצור ועמדנו בלוחות הזמנים בכל הפרויקטים אליהם התחייבנו. אנו ערוכים קדימה להמשך הגדלת ביקושים והזמנות של מוצרי השלד והגמר. העובדה כי מוצרי רב בריח מיוצרים בישראל, מספק וודאות ליזמים ולחברות ביצוע באשר לעמידה בלוחות הזמנים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully