וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מקפחים את צמודי הקרקע: תוכנית הסיבים האופטיים של פרטנר

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 17:10

פרטנר השיקה באופן רשמי את רשת הסיבים האופטיים בלהבים, במעמד שר התקשורת יועז הנדל. תשתיות המועצה תומכות בהטמעה של יישומי "עיר חכמה"

קבוצת התקשורת פרטנר לא פוסחת על הפריפריה והשיקה היום (שלישי) באופן רשמי את רשת הסיבים האופטיים שלה במועצה המקומית "להבים" במעמד שר התקשורת יועז הנדל, משנה למנכ"ל פרטנר, תמיר אמר, סמנכ"ל רגולציה בפרטנר שניר ניב וראש מועצת להבים יוסי ניסן.

רק לפני כחודש השיקה פרטנר את השירות במועצה המקומית עומר. השקת רשת הסיבים בישובים אלה מעידה על כך שפרטנר לא מתכוונת לדלג בפריסה שלה על יישובי הפריפריה ועל בתים צמודי קרקע.

יועז הנדל עם הסיבים האופטיים של פרטנר. יחצ,
מימין: משנה למנכ"ל פרטנר תמיר אמר, ראש מועצת להבים יוסי ניסן, שר התקשורת יועז הנדל וסמנכ״ל רגולציה בפרטנר שניר ניב/יחצ

סיבים אופטיים מאפשרים גלישה במהירות של עד 1 ג'יגה, וברמת המועצה התשתיות תומכות בהטמעה של יישומי 'עיר חכמה', לניהול בטוח, מתקדם וכלכלי יותר של המועצה לרווחת התושבים והמבקרים. חברות התקשורת האיצו בשנה האחרונה את פריסת רשתות הסיבים האופטיים שלהן, כאשר פרטנר כבר פרסה את הרשת למעל-660 אלף משקי בית בעשרות ערים ברחבי הארץ. כלומר, כל משפחה רביעית בישראל כבר יכולה להתחבר באופן מיידי ל- Private Fiber. פרטנר הצהירה לאחרונה שתאיץ את תכניות הפריסה שלה וכי עד סוף 2022 תחבר כמיליון משיק בית. לחברה יש כיום מעל 200 אלף מנויים מחוברים.

שר התקשורת יועז הנדל התייחס לחניכת הסיבים על רקע משבר הקורונה, "דווקא עכשיו בשיא המגפה חשוב לדבר על יציבות ותכנון ארוך טווח. סגרים זה חוסר יציבות, השקעה בתשתיות ופיתוח טכנולגי זו יציבות. ההבדל בין התקופה הזו לבין התקופה לפני שנתיים, זה שיש לנו חיסונים שעובדים ויש סיבים אופטיים ברחבי מדינת ישראל. עלינו מ-2% ללמעלה מ50% ממשקי הבית שנגישים, גם במקומות שאמרו לנו שזה לא יהיה כלכלי כמו ביישובים צמודי קרקע. המרחב הזה מאפשר לנו בעצם לייצר פתרונות למי שעובד מהבית, למי שצריך שירותי רפואה מהבית, ולמידה מהבית. אני שמח לחנוך כאן סיבים, עוד ועוד יישובים מתחברים. אני מברך את ראש המועצה יוסי ניסן ואת חברת פרטנר על הדחיפה. הנגב והגליל נמצאים בראש סדר העדיפויות שלנו. זו ציונות 2022".

תמיר אמר, משנה למנכ"ל פרטנר, מסר: "פרטנר תמשיך לפרוס סיבים אופטיים בכל רחבי הארץ, במרכז ובפריפריה, בבניינים רבי קומות ובצמודי קרקע. האצנו את יעדי הפריסה שלנו ואנו צפויים להגיע לכמיליון משקי בית עד סוף 2022. אנו מודים למשרד התקשורת על הסרת החסמים שמאפשרת זאת".

יוסי ניסן, ראש המועצה, אמר: "אני מברך את השר על מהפכת הסיבים האופטיים שהוא מוביל. מדובר בפריצת דרך משמעותית למרחב הנגב כחלק ממתן שרות איכותי בכל רחבי הארץ".

  • עוד באותו נושא:
  • פרטנר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully