וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

377 מיליון שקל: הפרויקט הגדול הבא בתל אביב

עודכן לאחרונה: 9.1.2022 / 11:24

חברת סלע בינוי רכשה קרקע ברחוב הרכבת בתל אביב. הקרקע נרכשה מבעלים פרטיים בסכום כולל של 377 מיליון שקל, ועליה עתידים להבנות מבני מגורים, מסחר ותעסוקה בהיקף של למעלה מ-30,000 מ"ר

החברות סלע בינוי, שובל מתחמי מגורים ובראל הנדסה הודיעו כי רכשו קרקע במתחם הגר"א ברחוב הרכבת בתל אביב, עליה הן עתידות להקים שני מגדלי יוקרה ביעוד משולב של מגורים, מלונאות, תעסוקה ומסחר. על כ-83% מהזכויות בקרקע ישלמו החברות סכום כולל של 377 מיליון שקל.

המיזם העתידי, שהיקפו הבנוי יעמוד על למעלה מ-30,000 מ"ר, יכלול מגדל מגורים יוקרתי שימנה כ-105 יח"ד על פני 15 קומות, ומגדל נוסף שיכלול כ-24 קומות של שטחי תעסוקה ומלונאות עם חזיתות מסחריות לרחובות הרכבת וסולומון.

הדמיה. הדמיה: גידי בר אוריין,
הדמיית המתחם בתכוננו של גידי בר אוריין/הדמיה: גידי בר אוריין

מתחם הגר"א החדש בו ימוקם הפרויקט אשר גובל ברחוב הרכבת מצפון, רחוב סולומון ממערב ורחוב בני ברק ממזרח, ימצב את עצמו כמע"ר חדשני בלבה של תל אביב, בצמוד לעורקי התחבורה המרכזיים של תל אביב כמו דרך איילון ודרך בגין ובמרחק הליכה מתחנת הרכבת ההגנה ותחנת הקו האדום של דרום דרך בגין.

על תכנון המתחם הופקד האדריכל גידי בר אוריין, ששם דגש על נגישות רגלית מכל אגפי המתחם אל עבר מוקדי התחבורה הציבורית הסמוכים, ועל שמירת שטחים פתוחים בהיקף אלפי מ"ר שישמשו לריאות ירוקות לרווחת באי המתחם. הקרקע נרכשה מבעלים פרטיים שיוצגו ע"י משרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן ושות'.

שי אבוחצירה מנכ"ל חברת סלע בינוי מסר: "החברה מאמינה שמתחם הגרא הולך להביא בשורה חדשה לאזור שעתיד להתפתח בשנים הקרובות ושיתוף הפעולה האסטרטגי של סלע עם החברות בראל ושובל צפוי להוביל לבניית פרוייקט חדשני ויוקרתי: "אנו מאמינים כי בשנת 2022 נמשיך לראות ביקושי שיא למשרדים ומגורים בתל אביב ושמחים על ההזדמנות לקחת חלק באחד הפרוייקטים המובילים שיקומו בעיר בשנים הקרובות".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully