וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה לדוגמה: מה זה ובשביל מה צריך את זה?

וואלה! נדל"ן

5.1.2022 / 9:02

עד לפני 20 שנה היה המודל של "דירה לדוגמה" כלי שיווקי פופולרי ויעילי להצלחת הפרויקט. כעת הוא מרים שוב את ראשו, וניסינו לבדוק מדוע

עד לפני 20 שנה היה המודל של 'דירה לדוגמה' פופולרי, אך אט אט הוא נעלם. באחרונה, החלו שוב לצוץ דירות לדוגמא ככלי שיווקי יעיל ואפקטיבי להצלחת הפרויקט.

מהי בכלל "דירה לדוגמה? המעצב אורון מילשטיין, שמתמחה בעיצוב דירות יוקרה, כמו גם דירות לדוגמה, מסביר: "ברוב הפרויקטים מציגים הקבלנים הדמיות שמדמות את הדירה, כאשר הדירה לדוגמה מהווה הזדמנות ללקוח הפוטנציאלי להרגיש, להבין, למשש, ללכת בין החללים, לבדוק, לראות, להשקיף, לחוש את הווייב של הפרויקט. יש לקוחות שרואים הדמיה ולא מצליחים לתרגם את החלל. הדירה לדוגמה ממחישה בצורה ברורה ללקוח ולא משאירה מקום לתהיות או לשאלות פתוחות. ברגע שהלקוח בדירה הוא מבין ויודע בדיוק מה הוא מקבל".

עיצוב אורון מילשטיין, דירה לדוגמא של גינדי. ערן תורג'מן,
באים, נכנסים, ממששים. עיצוב אורון מילשטיין, דירה לדוגמה של גינדי/ערן תורג'מן

כאשר מתכננים דירה לדוגמה, השאיפה היא "לפגוע" בקהל כמה שיותר רחב. אין כאן לקוח ספציפי, זה לקוח דמיוני. כאשר אני מתכנן דירה לדוגמה אני מתייחס ללקוחות עבר שלי או לקוחות מהפרויקט עצמו, ובדרך זו אני מצליח לזקק את מה שהם היו רוצים שיהיה להם בדירה. כך, עם תפיסת העיצוב שלי , אני מחבר את המכלול ויוצר משהו שיקלע למה שהלקוח הפוטנציאלי רוצה וצריך".

מילשטיין מדגיש: "נכון שהדירה לדוגמה היא עבור דגם ספציפי בפרויקט. יש פרויקטים עם שני דגמים ואחרים עם 10 דגמים שונים של דירות. הדירה לדוגמא באה לשקף דגם מסוים, אולם בו זמנית היא ממחישה את חוויית הפרויקט כולו".

עוד מסביר מילשטיין, כי הדירה לדוגמה, שהייתה בשיאה לפני עשרות שנים, כעת פופולרית יותר ויותר. זאת ועוד, גם היזמים מתייחסים ומבינים את חשיבותה, מה גם שהיא נמכרת בקלות. זו השקעה טובה שהיזם משקיע בה ומבין שבסופו של דבר הדירה תימכר AS IS.

עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ. עודד סמדר,
כל פרט ופרט חשוב. דירה לדוגמה בעיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ'/עודד סמדר

מעצבת הפנים אריאלה עזריה ברקוביץ', שאחראית על עיצוב ותכנון דירות יוקרה, מסבירה שכאשר היא מעצבת דירות לדוגמה היא לומדת את קהל היעד הפוטנציאלי, הסביבה בה ממוקם הפרויקט והמטרות של היזם. לדבריה, "הדירה לדוגמה הופכת להיות דירה לכל דבר, כאשר כל פרט ופרט חשוב. הרוכש הפוטנציאלי 'מטייל' בדירה, פותח מגירות, חלונות, ארונות, בודק, ממשש. מבחינתי בסוף 'הטיול' בדירה מאוד ייתכן שתתקבל החלטה - האם לרכוש או לא. ההתייחסות שלי לדירה לדוגמה היא כמעין חלון ראוה של הפרויקט. המיתוג שלה צריך להיות תואם ומדויק, כאשר בפרויקטי יוקרה הדירות לדוגמה מתוכננות עם מותגי יוקרה, הכול מדבר באותה שפה, וגם היזם ואני מייחסים לכך חשיבות רבה להצלחת הפרויקט ושיווקו".

  • עוד באותו נושא:
  • דירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully