וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה עשור: מפעל חדש יוקם ליד שדרות

עודכן לאחרונה: 3.1.2022 / 12:25

לחברת טופ גאם כבר יש מפעל בשדרות, ולאחרונה חתמה על הסכם שכירות בפארק התעשיות "ספירים" הסמוך לעיר להקמת מפעל חדש: "אמירה ערכית חשובה"

לראשונה מזה עשור יוקם מפעל חדש בסמוך לעיר שדרות - חברת טופ גאם, המייצרת תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, הודיעה כי חתמה על הסכם שכירות של שטח בהיקף של כ-11,000 מ"ר (5,300 מ"ר בנוי) בפארק התעשיות "ספירים". החברה מייעדת את השטח להקמת מפעל חדש, בנוסף למפעל הקיים של החברה בשדרות. המפעל החדש צפוי להתחיל לפעול במחצית השניה של שנת 2023 ולהגדיל פי 3 את כושר הייצור של החברה, ובכך לתת מענה לתחזיות הביקושים הצפויות מלקוחותיה הבין-לאומיים של החברה בשנים הקרובות.

ההודעה מגיעה בהמשך להודעות החברה בחודשים האחרונים על רכישת ציוד יצור מתקדם מהחברות הבינלאומיות המובילות. החברה מתכוונת להמשיך ולהשקיע בתשתיות ייצור ואריזה ומערכות אוטומציה, אשר יאפשרו לה לשמור על המובילות הטכנולוגית ולשפר את יעילות היצור, ובכך לחזק את יתרונה התחרותי בשווקים הבינלאומיים. המפעל מתוכנן להיבנות בהתאם לסטנדרטים מחמירים, לרבות מכלולים העומדים בסטנדרט רגולטורי התואם את דרישות תעשיית הפארמה.

המפעל, שעלות ההשקעה בו נאמדת בכ-90 מיליון שקל, יספק עבודה לעשרות עובדים חדשים, אשר יצטרפו ללמעלה מ-100 עובדים שעובדים כיום במפעל החברה ובמרכז הלוגיסטי של החברה בשדרות.

טופ גאם. יחצ,
מתרחבים בדרום. טופ גאם/יחצ

רועי לוסטרניק, דירקטור ובעלים בטופ גאם, אשר ניהל מטעם החברה את המשא ומתן על הסכם השכירות: "טופ גאם עשתה צעד חשוב בהשלמת אבן הדרך שלשמה יצאנו להנפקה בשנת 2021. החברה פועלת באינטנסיביות להקמת מפעל הייצור החדש בסמוך לשדרות, מתוך כוונה להתחיל את פעילותו כבר במחצית השניה של שנת 2023. הקמת המפעל היא אמירה ערכית חשובה עבורי. כמו לאבי, דב לוסטרניק ז"ל אשר היה אחד ממייסדי החברה, כך גם לי ולצוות ההנהלה בחברה, חשוב להמשיך ולחזק את הקשר עם אנשי שדרות והנגב, אשר הינם חלק מהקוד הגנטי של החברה".

עמיחי בר-ניר, מנכ"ל טופ גאם: "המפעל החדש צפוי לשלש את כושר הייצור של החברה, ויאפשר לה לתת מענה לתחזיות והביקושים הנובעים, בין היתר, מהסכמים ארוכי טווח שנחתמו (וכאלו שנמצאים בתהליך) עם חברות גלובליות מובילות בתחום תוספי התזונה והמזון. המפעל החדש יאפשר לחברה לפתח מוצרים חדשניים פורצי דרך בשילוב של צורת המתן הייחודית שלנו, עבור סגמנטים ייחודיים הכפופים לסטנדרט רגולציה מחמיר".

  • עוד באותו נושא:
  • שדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully