וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדחפורים עובדים: פרויקט המגורים ויצמן פנקס יצא לדרך

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 11:50

קבוצת רוזיו וצמח המרמן, האמונות על הפרויקט, החלו בעבודות ההריסה והבנייה של אחד הפרויקטים היוקרתיים של תל אביב, הממוקם בסמוך לכיכר המדינה ופארק הירקון

פרויקט המגורים 'ויצמן פנקס', הכולל הריסה ופינוי של 41 דירות בשלושה בניינים ישנים (ויצמן 93/95/97) ובמקומם הקמה של קומפלקס מגורים, יצא הבוקר (ראשון) לדרך. אירוע ההריסה נערך בנוכחות יובל ויניב רוזיו, חיים פייגלין בעלים ומנכ"ל צמח המרמן ורן בן אברהם בעלים ומשנה למנכ"ל צמח המרמן, האדריכל גידי בר אוריין הדיירים.

מדובר בשיתוף פעולה ראשון בין החברות שבנייתו יוצאת לדרך. לפני כמספר חודשים זכו החברות בשני פרויקטים נוספים של פינוי בינוי משמעותיים בשכונת הגפן - נחלת גנים ברמת גן: 240 יח"ד במתחם הפודים ו-80 יחידות דיור בפרויקט ברחוב רוקח 18-20 פינת רחוב הגפן. חברת צמח המרמן תבצע את עבודות ההקמה של הפרויקט כאשר האכלוס צפוי במהלך שנת 2025.

מתחם המגורים החדש, שעל תכנונו אמון האדריכל גידי בר אוריין, כולל 73 יח"ד בשלושה בנייני מגורים, הכוללים דירות 3/4/5 חדרים בשטחים של החל מ-70 מ"ר+ מרפסות לצד דירות פנטהאוז בשטחים של החל מ-120 מ"ר עם מרפסות בשטח של החל מ-50 מ"ר ו-3 קומות חנייה תת קרקעיות חדרי עגלות ואופניים. המחיר: החל מ-5.3 מיליון שקל.

פרויקט ויצמן פנקס לפני הריסה. L STUDIO,
זהו, התחלנו לעבוד. פרויקט ויצמן פנקס/L STUDIO

יובל רוזיו, מנכ"ל ובעלים, קבוצת רוזיו ציין: "לאחר שנים של עבודה מאומצת ומשותפת, אנו גאים לצאת לדרך היום עם אחד הפרויקטים המסקרנים של תל אביב שמתמצת באופיו האדריכלי ומיקומו המרכזי את איכות החיים של תל אביב- קרבה לכל מרכזי הבילוי, התרבות והפנאי שוקקי החיים לצד שמירה על סביבת מגורים שקטה ושלווה וקרבה למוסדות חינוך מצוינים. אזור כיכר המדינה הוא מהנכסים האסטרטגיים של תל אביב ועתיד לעבור בקרוב מאוד שדרוג והתאמה לאדריכלות ולצרכי המגורים של ההווה והעתיד. אנחנו פועלים במתחם זה בפרויקטים מיוחדים נוספים, ביניהם פרויקטים ברחובות בן סרוק ובן שפרוט שהעבודות בהם החלו לפני כחודשיים. פרויקט ויצמן פנקס הוא סנונית ראשונה במספר פרויקטים משותפים שלנו ושל צמח המרמן ואין לי ספק ששותפות זו תניב פרויקטים ייחודים נוספים."

חיים פייגלין ויובל רוזיו. L STUDIO,
חיים פייגלין ויובל רוזיו/L STUDIO

חיים פייגלין מנכ"ל חברת צמח המרמן ציין: "אנו ממשיכים ליישם את האסטרטגיה העסקית שלנו במסגרתה היום התחלנו בעצם את הביצוע של פרויקט התחדשות עירונית נוסף לאחר הפרויקט על האגם בפארק הלאומי ברמת גן. בשנים הקרובות אנו נגביר את הפעילות בתחום ההתחדשות העירונית לצד כל האפיקים האחרים בפעילות החברה. חברת צמח המרמן מחזיקה ביתרון משמעותי בתחום ההתחדשות העירונית, הודות לעובדה שהיא משמשת גם כיזם וגם כקבלן המבצע בפרויקטים, מה שמעניק לדיירים ודאות מלאה ויתרון משמעותי - בעלי הדירות פועלים מול גורם אחד שאחראי על כל שלבי הפרויקט - הייזום, התכנון וגם הבנייה".

  • עוד באותו נושא:
  • בנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully