וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלות של 25 מיליון שקל: קניון הדר בירושלים פותח קומת מסחר חדשה

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 9:13

המנכ"לית לירון אלקיים: "ההחלטה לפתוח קומת מסחר נוספת התקבלה לאחר שאנו כבר שנים בתפוסה מלאה בקניון"

קניון הדר ירושלים, פותח השבוע קומת מסחר חדשה (מינוס 2) המשתרעת על שטח של 4,000 מ"ר עם 11 חנויות המתווספות ל 120 חנויות הקיימות. הקניון השקיע כ-25 מיליון שקל בהקמת הקומה החדשה. במסגרת זו יפתחו השבוע לקהל הרחב שלושה סניפי דגל חדשים של מותגים מובילים: חנות של המותג הבינלאומי אדידס, סניף של מותג הצעצועים הפיראט האדום וחנות אופיטקה של רשת זום אופטיק. סה"כ ההשקעה בפתיחת שלושת החנויות החדשות נאמדת בלמעלה מ-3 מיליון שקל.

קניון הדר. עוזי פורת,
שנים בתפוסה מלאה - הגיע הזמן להתרחב. קניון הדר/עוזי פורת

סניף הפיראט האדום ייפתח על שטח של 600 מ"ר, בהשקעה הנאמדת על כמיליון שקל ונפתח בקומת המסחר החדשה של הקניון ( מינוס 2). החנות מציעה מגוון רחב צעצועים ומשחקים לילדים ולכל המשפחה, תוך חוויה קניה צבעונית למבוגרים וילדים.סניף דגל של אדידס ייפתח על שטח של 1200 מ"ר, הממוקם גם הוא בקומת המסחר החדשה של הקניון (מינוס 2) בהשקעה של למעלה מ-1.5 מיליון שקל. הסניף החדש כולל מחלקות מתמחות של ביגוד והנעלה לגברים, נשים וילדים. כמו כן, תיפתח חנות אופטיקה זום אופטיק על שטח של 130 מ"ר בקומה החדשה בהשקעה של חצי מיליון שקל החנות מציעה מגוון משקפי שמש וראייה לגברים, נשים וילדים עם עיצובים חדשניים ומותגים בינלאומיים., הפקת רישיונות נהיגה, משיט ורישיונות בינלאומיים , מטעם משרד התחבורה - אגף הרישוי.

לירון אלקיים, מנכ"לית קניון הדר ירושלים, מסרה: "ההחלטה לפתוח קומת מסחר נוספת התקבלה לאחר שאנו כבר שנים בתפוסה מלאה בקניון ואנו בטוחים שההקומה החדשה תשרת טוב יותר את תושבי ירושלים והסביבה עם מגוון מותגים בינלאומים ומקומיים חדשים". לדבריה: לקומה זו יתווספו בקרוב עוד מותגים מובילים מובילים, שהמטרה הסופית ליצור תמהיל המעניק חוויה לכל המשפחה הכולל קולינריה, תרבות, בילוי וקניות".

  • עוד באותו נושא:
  • קניון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully