וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופאפ אמנותי באזור - המועצה מכריזה על השקת פעילות ההתחדשות העירונית

עודכן לאחרונה: 5.1.2022 / 12:49

למעלה מ-1,000 מתושבי אזור הגיעו בשלישי בערב לאירוע פופ-אפ אמנותי ראשון מסוגו בעיר, רגע לפני הריסת הבניינים בפרויקט ההתחדשות העירונית הראשון ביישוב: "רגע היסטורי"

למעלה מ-1,000 מתושבי אזור הגיעו בשלישי בערב לאירוע פופ-אפ אמנותי ראשון מסוגו בעיר, רגע לפני הריסת הבניינים בפרויקט ההתחדשות העירונית הראשון ביישוב, אותו מוציאה לדרך חברת צרפתי צבי ובניו. בבניין צולמה בעבר תוכנית "השקופים" של הוט.

בשבוע שלפני האירוע פשטו על המתחם עשרות בני נוער המתגוררים באזור, והפכו את המקום למעבדה אמנותית, עם עבודות, ציורים, גרפיטי ומיצבים שונים שהשתלטו על כל הקומה התחתונה במתחם הכולל 32 דירות. בני הנוער הגיעו בין השאר מבתי הספר ותנועות הנוער בעיר, ולוו על ידי אמנים מקומיים ואחרים.

במסגרת הפופ-אפ נהנו התושבים מדוכני רחוב והופעות של להקות מקומיות, מתחמי יצירה לילדים, פוד טראקס ועוד. שיאו של האירוע היה הופעתה של הזמרת אגם בוחבוט אשר שימחה רבים מילדי ובני הנוער ביישוב שהגיעו בהמוניהם.

פופ אפ אמנותי באזור. תמר מצפי,
ציורים, גרפיטי ומיצבים שונים/תמר מצפי

ראש המועצה אריה פכטר אמר כי "זהו רגע היסטורי בתולדות היישוב. עבדנו קשה מאוד כך שהמיזם יצא לדרך, היו קשיים רבים שהיינו צריכים להתגבר עליהם ואכן מצאנו את הפתרונות לכל האתגרים שהתעוררו וכעת אפשר לברך על המוגמר. אזור נכנסת לעידן חדש של מיזמי התחדשות עירונית שישנו את פניה. נמשיך ונפעל בכל דרך למימוש מיזמים נוספים תוך שמירה על צביונו ואופיו של היישוב".

לדברי משה צרפתי, מנכ"ל משותף בחברת צרפתי צבי ובניו, "אנחנו שמחים וגאים להשיק את פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון באזור, וברור לנו כי יהיו עוד רבים אחרים בהמשך. אזור הוא יישוב שהיה מתחת לרדאר במשך שנים, עם פוטנציאל עצום וצורך גדול בהתחדשות עירונית. היישוב הכפרי הקרוב ביותר לתל אביב. אין לי ספק שבשנים הבאות אזור תעבור מהפכה ואנחנו שמחים להיות חלק ממנה".

  • עוד באותו נושא:
  • אזור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully