וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

95 אחוז תפוסה: אכלוס פארק ההייטק בעומר כמעט הושלם

עודכן לאחרונה: 28.12.2021 / 14:38

100 חברות היי-טק כבר הקימו את מרכז הפעילות העסקית בישראל בפארק, המשתרע על כ-3,000 דונם והפך למתחם הגדול בישראל

100 חברות כבר הקימו את מרכז הפעילות העסקית בישראל בפארק ההייטק בעומר. על פי ראש המועצה המקומית פיני בדש, המתחם, המשתרע על שטח של כ-3,000 דונם, הפך לפארק ההיי-טק הגדול בישראל וכבר בשלב זה נמצאות בפארק כ-100 חברות הייטק מובילות בשטח בנוי של כ-100,000 מ"ר ב-95% תפוסה.

פארק ההייטק בעומר יכלול בסיומו 250 חברות הייטק ב-450,000 מ"ר בנוי. הוא נמצא בתנופת בניה מסיבית ע"י יזמים מקומים ויזמים ארציים, ועם השלמתה יכלול בית מלון, מגרשי גולף אולימפיים, אגם נופי המיועד לפנאי, נופש, ושייט, מסעדות, בתי קפה, מרכז מסחרי תיירותי, קריית חינוך, מוזיאון ארכיאולוגי ועוד.

פארק ההייטק עומר. המועצה המקומית עומר,
תוכניות גדולות לעתיד. פארק ההייטק עומר/המועצה המקומית עומר

בין חברות ההייטק הבולטות ניתן למצוא את מדיגוס, מטריקס, WD, רובוטיקאן, אלבטרוניקס, קוואליש, לצאטו את לוצאטו, גביש, אפליצ'ק, איתרן, פורטרס ועוד. הפארק ממוקם במרחק 5 דקות נסיעה מכביש 6, מתחנת הרכבת (באר שבע צפון), מאוניברסיטת בן גוריון ומבית החולים סורוקה. הפארק זכה לא מכבר לכינוי "עמק הסיליקון של ישראל". העיקרון המנחה את המועצה בטיפולה בפארק הוא לייחד אותו לתעשיות עתירות ידע, תוך שמירה על איכות הסביבה ומניעת מפגעים סביבתיים. לדברי מנהלת הפארק, היא מקפידה למיין את המפעלים לפני כניסתם לפארק ולהקפיד על עמידתם במדדים אשר נקבעו.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully