וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים ומשכירים: הפרויקט החדש של הכשרת הישוב

עודכן לאחרונה: 26.12.2021 / 16:24

החברה תבנה מרכז רפואי במתחם ה-BBC ותשכיר בו 6 קומות שישמשו לבית חולים שיקומי-המשכי ל-10 מחלקות אשפוז שיקומי-גריאטרי, לתקופה של כ-24 שנים

הכשרת הישוב, בניהולו של עופר נמרודי, ממשיכה בפיתוח זרוע הנכסים המניבים בישראל. החברה דיווחה כי חתמה על הסכם אסטרטגי להקמתו של מרכז רפואי-גריאטרי (מר"ג) במגדל Pro Medical ב-BBC, בגבול רמת-גן ובני ברק. המגדל שיתנשא לגובה 20 קומות, המיועדות לתחום הרפואה, ונמצא בסמוך מאד לתחנת "בן גוריון" של הקו האדום של הרכבת הקלה שצפויה להתחיל לפעול בעוד כשנה.

ההסכם להפעלת המר"ג נחתם עם טל תורג'מן ושמואל רייכמן, מייסדי "בית הדר" - בית החולים שיקומי-המשכי מר"ג באשדוד ובעלי ניסיון רב בתחום בתי החולים השיקומיים המשכיים ומרכזים גריאטריים. עוד סוכם, כי תוקם חברה ייעודית להקמת המר"ג, שתוחזק על ידי טל תורג'מן ושמואל רייכמן (שיחזיקו שני שלישים מהזכויות בחברה) ועל ידי הכשרת הישוב (שתחזיק שליש מהזכויות בחברה). החברה שתקים את המר"ג תשכור באופן הדרגתי, על פי קצב פתיחת המחלקות במרכז הגריאטרי, 6 קומות במגדל לתקופה של 24 שנים ו-6 חודשים. דמי השכירות שישולמו להכשרת הישוב יעמדו על כ-830 אלף שקל בחודש, בתוספת מע"מ, ובסך הכל על כ-10 מיליון שקל בשנה, בתוספת מע"מ.

מגדל Pro Medical של הכשרת הישוב. סטודיו 84,
מגדל Pro Medical ב-BBC של הכשרת הישוב/סטודיו 84

6 הקומות (5 קומות למחלקות אשפוז וקומה תפעולית) יאפשרו להקים 10 מחלקות אשפוז (שתי מחלקות אשפוז בכל קומה). ב-10 מחלקות האשפוז מתכננות מחלקות למונשמים, מחלקות לגריאטריה שיקומית, מחלקות לסיעוד מורכב, מחלקה סיעודית, ומחלקות נוספות, והכל בהתאם לאישור שהתקבל ממשרד הבריאות.

מעבר ל-6 הקומות ששכרה החברה שמקימה את המר"ג, ניתנה לה האופציה להגדלת שטחי מחלקות האשפוז של המרכז ב-3 קומות נוספת. מימוש אופציה זו יגדיל את דמי השכירות השנתיים לכ-16 מיליון שקל בשנה.

בניין Pro Medical מוקם על שטח כולל של כ-57,000 מ"ר והוא יכלול, כאמור, 20 קומות לשימושים רפואיים וקומת מסחר. עד כה הושלמו השלבים של הקמת המרתפים והחניונים של המגדל.

יצוין, כי הכשרת הישוב בחרה להחזיק בשליש מהזכויות, כמיעוט בחברת ההקמה של המר"ג, ובכך להנות גם מהפוטנציאל הטמון בהשבחת השווי שעשויה להיווצר בשנים הבאות מהפעלת המרכז הרפואי-גריאטרי, תחום המתאפיין בצמיחה עקבית במהלך השנים. הובלת הקמת המר"ג והפעלתו לאחר מכאן תבוצע על-בסיס הניסיון רב השנים, הידע המקצועי והיכולות של השותפים. כל השותפים יעמידו את המימון בהתאם לחלקם.

את הכשרת הישוב ייצגו בעסקה עורכי הדין ארז תיק ואלעד שולמן ממשרד ליפא מאיר ושות'; עורך הדין אבי אברמוביץ' ממשרד רוזאק ייצג את טל תורג'מן ושמואל רייכמן.

"נדבך משמעותי בקידום הפרויקטים"

עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "ההסכם הנוכחי הינו נדבך נוסף ומשמעותי מאד בקידום הפרויקטים המניבים היזמיים שאנו מקדמים בשנים האחרונות. ההסכם להקמת המרכז הרפואי-גריאטרי, שיכול להגיע בשטחו עד לכמחצית משטח מגדל Pro Medical, הינו אבן דרך ביישום היעדים העסקיים עליהם הצהרנו ואליהם אנו מחויבים. בעקבות ההסכם אנו נתחיל במהלך החודשים הקרובים את ההקמה של המגדל, שיהיה מהמרכזיים, הגדולים והמתקדמים בארץ בתחום הרפואי-גריאטרי. התחום הרפואי-גריאטרי מאופיין בעליה עקבית בביקושים לאור העליה בתוחלת החיים בישראל. בהתאם, הכשרת הישוב ביקשה גם להחזיק במישרין זכויות לשליש בחברת הפרויקט היוזמת את הקמת בית החולים. עיסקה זו הינה משמעותית ביותר להכשרת הישוב, ואנו מנהלים משאים ומתנים עם מספר שוכרים פוטנציאליים נוספים שיאכלסו את יתרת השטחים במגדל. בסמוך למגדל Pro Medical, אנו ממשיכים בתהליך הקמתו של מגדל המשרדים 'שבעת הכוכבים', שאנו רואים גם בו את אחד מנכסי הדגל של הכשרת הישוב, שגם לו תהיה תרומה ניכרת להשגת היעד שהצבנו להכפלת ה-NOI של הכשרת הישוב בישראל בשנים הקרובות".

טל תורג'מן, מנכ"ל החברה היוזמת את הקמת בית החולים השיקומי: "אנו שמחים וגאים לרתום את הניסיון והעוצמה של הכשרת הישוב, ביחד עם ניסיוננו רב השנים בתחום בתי החולים הגריאטריים, להקמת בית חולים גריאטרי שיהיה מהמתקדמים והגדולים מסוגו בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully