וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים אחרי שקנתה: גב-ים השכירה בניין בהרצליה ל-10 שנים

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 14:34

גב-ים, חברת הנדל"ן המניב, הודיעה כי חודשיים בלבד לאחר רכישת הבניין ממורי ארקין בפארק גב-ים הרצליה צפון, השכירה אותו לחברת החללים המשותפים "מיקסר" תמורת 55 מיליון שקל למשך 10 שנים, כלומר: תשואה של למעלה מ-7%

רק לפני כחודשיים נתבשרנו על כך שגב-ים, החברה שמתמחה בנדל"ן מניב, רכשה מבנה משרדים באזור ההייטק של הרצליה - וכבר נמסר מהחברה היום, כי המבנה הושכר לפרק זמן של עשר שנים, תמורת 55 מיליון שקל.

הנכס, שמהווה היום חלק בלתי נפרד מפארק גב-ים הרצליה צפון, הושכר בתמורה לדמי שכירות חודשיים בסך של כ-90 שקל למ"ר ו-55 מיליון שקל סה"כ למשך 10 שנים, המשקפים תשואה של למעלה מ-7%.

ההסכם עם חברת מיקסר כולל 2 אופציות להארכתו בהיקף של 5 שנים ותוספת של 7% בדמי השכירות, בכל אחת מהן.

יריב בר-דעה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגב-ים: "בשנים האחרונות מרחיבה גב-ים את האחיזה בערים החזקות, המהוות מושבן של חברות הטכנולוגיה הבינלאומיות והישראליות המובילות. אנו גאים לאכלס את חברות ההייטק והטכנולוגיה מהמובילות בעולם שדוחפות את כלכלת ישראל קדימה. גב-ים תמשיך להתפתח באזורי ביקוש אלו ולהציע את התנאים המיטביים והאקו-סיסטם הנכון למיקסום עבודתן של החברות היושבות בנכסיה".

פארק גב-ים הרצליה צפון. גיא מדור,
פארק גב-ים הרצליה צפון/גיא מדור

הנכס, בשטח של כ-3,600 מ"ר, נבנה על מגרש בשטח של כ-1.1 דונם, והוא כולל פוטנציאל לזכויות בניה נוספות בהיקף של כ-3,000 מ"ר בייעוד תעסוקה.

גב-ים מחזיקה כיום למעלה מ-300 אלף מ"ר של מתחמי הייטק ומשרדים בהרצליה, בשלושה מתחמים הנמצאים בתפוסה מלאה. מתחמי גב-ים, הכוללים בניינים CLASS A פרימיום, שוכרות, בין היתר, חברות טכנולוגיה בינלאומיות וישראליות בקדמת הטכנולוגיה. בין השוכרים - אפל, מייקרוסופטDell-EMC, GM, פייזר, מדטרוניק, PTC, ערוץ הספורט, זרטו, וורוניס ואחרים.

בשנים האחרונות חברות הטכנולוגיה דורשות שותף חזק, בעל יכולות ביצוע גבוהות, שיחד איתו יוכלו להקים פרויקטים מותאמים אישית, ע"פ צרכיהן, שיעניקו להן יתרון בתחרות הגוברת על כוח האדם האיכותי בענף ההייטק.

יריב בר-דעה סמנכ_ל שיווק ופיתוח עסקי בגב-ים. סיון פרג',
יריב בר-דעה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגב-ים/סיון פרג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully