וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נרגש להרחיב את פעילותי": מוטי רייף נכנס לתחום הנדל"ן

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 13:13

המפיק ואיש העסקים נכנס לשותפות ב "החממה PROJECT", שנוצרה על ידי חברת "החממה - המתחם לעיצוב הבית": "הזדמנויות חדשות ליצירה"

חברת העיצוב "החממה - מתחם לעיצוב הבית" מקימה בימים אלה את חברת-הבת "החממה PROJECT", שתטפל באופן ייעודי בשוק העיצוב העסקי מול היזמים, האדריכלים ומעצבי הפנים בישראל. חברת "החממה PROJECT" תהיה בבעלות משותפת של מוטי רייף יחד עם אייל מויאל ומשה מנדלאוי. רייף יהיה אחראי על תחומי השיווק והפרסום בחברה, ועל קשרי הלקוחות מול היזמים, האדריכלים ומעצבי הפנים. החברה תפנה בפעילותה למגזר העסקי והציבורי בתחומי העיצוב וחומרי גמר לעיצוב ובניה, תוך ייצוג חברות עיצוב איטלקיות ויפניות.

מוטי רייף. רונן אקרמן,
כיוון חדש. מוטי רייף/רונן אקרמן

רייף אמר: "אני נרגש להרחיב את תחומי פעילותי, ולשלב בעשייה עסקית חדשה את אהבתי לעולמות העיצוב בתחומים נוספים. את חברת החממה הכרתי במהלך שבוע האופנה האחרון, כאחת מנותנות החסויות הגדולות. החיבור בינינו פתח הזדמנויות חדשות ליצירה בכיוונים נוספים. אין לי ספק שהחיבור בין החממה המייצגת את חברות העיצוב הגדולות בעולם, חומרי העיצוב האיכותיים ביותר, עיצובים חדשניים ובלעדיים, לבין היזמים, האדריכלים ומעצבי הפנים בישראל יוביל לפרויקטים רבים מוצלחים ופורצי דרך בעיצובם".

רייף בן ה-57 הוא מפיק מוכר של אירועי אופנה וטלוויזיה וחבר מועצת תל אביב. הוא החל את דרכו כמנהל בוטיק אופנה והפך במהלך העשורים הבאים לאחת הדמויות המשפיעות בעולם הבידור בישראל. ב-2010 יזם רייף את שבוע האופנה בתל אביב ב-2010, שנה לאחר שהקים פסטיבל ברוח זו בבוורלי הילס. כעת הוא נכנס גם לתחום עיצוב הבית.

  • עוד באותו נושא:
  • מוטי רייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully