וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

550 יחידות דיור - להשכרה בלבד: הפרויקט של More והראל ביטוח

עודכן לאחרונה: 6.12.2021 / 12:17

לאחר הזכייה בפרויקט ראשון בר"ג בהיקף צפוי של כ-300 יח"ד, מתקיים מו"מ להכנסת עוד כ-250 יח"ד להשכרה מהפרויקטים של קבוצת More. יעד החברה המשותפת בתחום הדיור להשכרה הוא להגיע לאלפי יח"ד, עם צמיחה של כ-100-300 יח"ד בשנה, מהפרויקטים של החברה ומכרזי דירה להשכיר

קבוצת More מדווחת כי בהמשך למהלך האסטרטגי לכניסה לתחום הדיור להשכרה יחד עם קבוצת הראל ביטוח, החברה המשותפת של שתי החברות תתחיל לפעול להקמת כ-300 יח"ד דיור להשכרה ובוחנת הכנסת עוד יחידות דיור שתירכשנה מפרויקטים קיימים של קבוצת More.

מתחם פרויקט מור ים. יחצ,
מתחם פרויקט מור ים - הדמיה/יחצ

בחודש ספטמבר האחרון, דיווחה קבוצת More כי יחד עם הראל ביטוח, זכתה בפרויקט ברמת גן להקמה צפויה של כ-300 יח"ד המיועדות להשכרה. שטח הפרויקט כולל 4 מגרשים סמוכים, בשטח כולל של 24,141 מ"ר עיקרי, הכולל כ-450 שטחי מסחר וכן 7,595 מ"ר שטחי שירות (לפני תוספת זכויות/הקלות שבס, ככל שיתקבלו ושטחי המרתף). מחצית מהיח"ד מיועדות לדיירים זכאים בשכ"ד מפוקח ומחצית מיועדת להשכרה בשוק החופשי.

כעת מדווחת More כי היא מנהלת מו"מ על עוד כ-250 יח"ד מהפרויקטים שהחברה מקימה כך, שבכפוף להסכמות החברה המשותפת תחזיק ותתפעל כ-550 יח"ד להשכרה. יעד החברה המשותפת בתחום הדיור להשכרה הוא להגיע לאלפי יח"ד, עם צמיחה של כ-100-300 יח"ד בשנה, מהפרויקטים של החברה ומכרזי דירה להשכיר.

חנן מור. אייל טואג,
חנן מור/אייל טואג

חנן מור, יו"ר הקבוצה ציין: "כניסה לתחום הדיור להשכרה מהווה עבורנו מנוע צמיחה נוסף לשנים הקרובות. לקבוצה מומחיות רבה בייזום נדל"ן למגורים והפעלה של נכסים מניבים והדיור להשכרה הוא תחום שזוהה על ידינו כבעל ערך משמעותי על רקע עלייה של מחירי הדיור, העדר פתרונות דיור וביקוש גבוה לדיור להשכרה לטווח הארוך. לצורך כך חברנו לשותפים שלנו בחברת הביטוח הראל ואנו זוכים לאמון רב על המהלך הן מהמערכת הבנקאית והן מהגופים המוסדיים בשוק ההון. בכוונתנו לספק לדיירים מוצר איכותי, באזורי הביקוש אשר מספק חווית מגורים ייחודית. אנו מאמינים כי באזורים אלו גם צפויה עליה בשווי הנכסים. תחום הדיור להשכרה בקבוצה יתחיל עם פורטפוליו של מאות יח"ד והמטרה היא להגיע לחברה שתיזום, תחזיק ותתפעל אלפי יח"ד מושכרות המייצרות תזרים שוטף וקבוע, תוך יצירת ערך לבעלי המניות שלנו. כיום, יכולות הקבוצה בתחום הנדל"ן ממצבות אותנו כאחת מהמחברות המובילות במדינת ישראל, תוך שאנו עוסקים בייזום נדל"ן למגורים, ניהול פרויקטים גדולים, קבלנות, ייזום הפעלה והשכרה של נכסים מניבים, פיתוח והשבחה של קרקעות וכעת גם דיור להשכרה."

איציק טאוויל. מיה כרמי דרור,
איציק טאוויל/מיה כרמי דרור

איציק טוויל, מנהל אגף הנדל"ן ואגף האשראי בחטיבת ההשקעות של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים: חטיבת ההשקעות של הראל קבלה, לפני שנה, החלטה אסטרטגית בקשר עם השקעותיה הישירות בנדלן והיא להתמקד, בין השאר, בענף הנדלן למגורים בארץ ובעולם. במסגרת החלטה זו , החלטנו, שלצד ההשקעות הרבות שאנו מבצעים במולטי פמלי בחו"ל נתחיל לבצע השקעות דומות בישראל. החבירה לקבוצת חנן מור בנוסף להתקשרויות נוספות שבצענו השנה, תרחיב את ההשקעות שלנו בפרוייקטים לדיור להשכרה לטווח ארוך בישראל, פרוייקטים בהם הראל הייתה חלוצה במימון ( עד כה מימנו 7 פרוייקטים מוצלחים) . כעת אנו נכנסים להשקעות גם בתחום האקוויטי במטרה לשרת נאמנה את ציבור החוסכים שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully