וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"20 אחוז מהשטח הבנוי במשרדים חייב להיות דירות סטודיו"

2.12.2021 / 8:58

ג'קי מוקמל, יו"ר CBRE ישראל, מתייחס לצמיחת חברות ההייטק והביוטק: "הרשויות המקומיות, משרד הפנים ומשרד התעסוקה חייבים לאשר ליזמים שבונים את מגדלי המשרדים החדשים 20% מהשטח לבניית דירות סטודיו למגורי עובדים"

הגיוס הגדול של חברות ההייטק של עובדים מישראל ומחו"ל מחייב מציאות חדשה, בה חלק מהעובדים יתגוררו בצמוד למקום העבודה, במיוחד באזור תל אביב וגוש דן. כך סבור ג'קי מוקמל, יו"ר חברת CBRE ישראל.

בניינים בתל אביב מתחם הקריה עזריאלי. ראובן קסטרו
מגורים בתוך בניין העבודה? לא רע בכלל/ראובן קסטרו

"הרשויות המקומיות, משרד הפנים ומשרד התעסוקה חייבים לאשר ליזמים שבונים את מגדלי המשרדים החדשים שכ-20% מהשטח הבנוי יהיו דירות סטודיו למגורי לעובדים", אמר מוקמל, "הגיוס הגדול של חברות ההייטק של עובדים מישראל ומחו"ל מחייבים מציאות חדשה, שבה חלק מהעובדים יתגוררו בצמוד למקום העבודה, במיוחד באזור תל אביב וגוש דן.

"שילוב דירות מגורים לעובדים במגדלי משרדים הוא הבוסטר שייתן פוש לחברות ההייטק לשכור משרדים גם באזורי פריפריה, וייתן תנופה גדולה להקמת מגדלי משרדים מחוץ לתל אביב".

לטענת מוקמל, מהלך זה יביא גם להורדת דמי השכירות ליחידות המגורים במגדלי המשרדים, וחברות רבות גם ישתתפו בדמי השכירות לעובדים ובכך יחזקו את הקשר של העובדים עם החברות: "הרשויות חייבות להטיל תשלום ארנונה גבוהה על דירות ריקות מעל תקופה של חצי שנה, כדי לתת דחיפה משמעותית להוצאת אלפי דירות לשוק השכרה ולצמצם משמעותית את ביקוש לדירות להשכרה".

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully