וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט EAST&TLV קיבל היתר בנייה אחרי שמכר דירות ב-643 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 14:10

לאחרונה הודיעו החברות המקימות את פרויקט EAST&TLV - קבוצת סופרין, קבוצת ויס GF נדל"ן, הריבוע הכחול ובולטהאפ, כי חברת תדהר תבצע את הפרויקט שבנייתו צפויה להסתיים במחצית השנייה של 2024. הפרויקט, שעלותו מוערכת בכ-1.4 מיליארד שקל, יכלול 348 יח"ד לצד שטחי מסחר

פרויקט EAST&TLV, אחד מפרוייקטי המגורים המרכזיים במזרח תל אביב שימנה שני מגדלים בני 40 ו-33 קומות קיבל השבוע היתר בניה. כבר בשלב זה נמכרו 189 יחידות דיור בשווי 643 מיליון שקל.

לאחרונה הודיעו החברות המקימות את הפרויקט - קבוצת סופרין, קבוצת ויס GF נדל"ן, הריבוע הכחול ובולטהאפ - כי חברת תדהר תבצע את הפרויקט, שבנייתו צפויה להסתיים במחצית השנייה של 2024.

פרויקט EAST&TLV שעלותו מוערכת בכ-1.4 מיליארד שקל, הוא פרויקט בשימושים מעורבים של מגורים, תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-95 אלף מ"ר בנוי, המשתרע על פני 6.5 דונם בעבר המזרחי של נתיבי איילון.

המתחם יכלול שני מגדלים שיתנשאו לגובה של 40 ו-33 קומות. המגדל הצפוני יכלול 348 יח"ד בתמהיל דירות מגוון, המגדל הדרומי יכלול 25 קומות תעסוקה ומעליהן 8 קומות של מגורים שיכללו 42 יח"ד בלבד. בשני המגדלים ישמש מפלס הקרקע כקומת מסחר מעל מרתפי חניה ותפעול תת קרקעיים.

לאחרונה דיווחו החברות כי מכרו עד כה בפרויקט 189 דירות בשווי של 643 מיליון שקל אחרי מע"מ.
בפרויקט נותרו לשיווק עוד 141 דירות במחירים של החל מ 2.9 מיליון שקל לדירת 2 חדרים.

east &tlv של סופרין וייס הריבוע הכחול ובולטהאפ השקעות. viewpoint,
east &tlv של סופרין וייס הריבוע הכחול ובולטהאפ השקעות/viewpoint

"אזור נחלת יצחק יהפוך אזור אורבאני מבוקש"

צחי סופרין, בעל שליטה וסגן יו"ר בקבוצת סופרין, מציין: "אזור נחלת יצחק נמצא בחיתוליו מבחינת התפתחות ובניית פרויקטים חדשים ויהיה בשנים הקרובות אזור אורבאני מבוקש ואטרקטיבי דבר שיבוא לידי ביטוי גם ברמות המחירים שכבר החלו לעלות לאחרונה גם באזור מזרח העיר".

"העלייה במחירים מושפעת בין היתר גם מהעלאת הרכישה על משקיעים וכמו כן הציפייה להתחלת פעילותה של הרכבת הקלה עוד לפני האכלוס של הפרויקט ובעתיד גם תחנות המטרו שיהיו בסמוך, לכך יש להוסיף את ההתפתחות המסחרית של ציר יגאל אלון והקרבה לאזור הבורסה ברמת גן", סיכם סופרין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully