וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי קפיטל נדל"ן רכשה קרקע למגורים באכזיב ב-136 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 29.11.2021 / 14:37

אפי קפיטל נדל"ן מדווחת על רכישת קרקע למגורים, 16 דונם בשווי של 136.6 מיליון שקל בשכונת אכזיב בנהריה. הקרקע נרכשה מחברת שובל הנדסה והחברה מתכננת להעלות את זכויות הבניה המאושרות בכ-10% ל-396 יחידות. צפי ההשקעה של אפי קפיטל בפרויקט נאמד בכ-467 מיליון שקל

הקרקע ממוקמת בסמיכות לרחוב הצדף בגוש 18206 חלקה 22, במרחק של כ-400 מטר מחוף הים, לצד הגן הלאומי ושמורת הטבע אכזיב. החברה עתידה לבנות 5 בניינים בבנייה מרקמית של בין 10-15 קומות עם תמהיל דירות מגוון ומסחר בגודל של 1,500 מ"ר. המצב הסטטוטורי של הקרקע נמצא בשלבי תכנון וקבלת היתר והבנייה צפויה להתחיל בעוד כשנה וחצי.

גודל השכונה הינו כ-65 דונם ויש השקעה רבה מצד העירייה בקידום ופיתוח האזור עם בניית גני ילדים, בית ספר, מעונות יום, מרכז קהילתי, הסעדה, מסחר, תעסוקה ופארקים ירוקים. לפי נתוני רשות המיסים בשנה האחרונה ממוצע המחירים לדירות 4 חדרים עמד על 1.34 מיליון שקל.

בתשקיף שהחברה פרסמה בעקבות הנפקת אג"ח שהיא ביצעה נמצא כי יש לחברה כ-5,000 יחידות דיור בביצוע ותכנון ברחבי הארץ, לצד כ-54 אלף מ"ר של שטחי לוגיסטיקה, תעסוקה ומסחר. כמו כן, לאחרונה החברה רכשה של 8.5 דונם באשקלון לטובת לוגיסטיקה ותעשייה.

עינב כהן מנהלת שיווק בחברת אפי קפיטל. טל גבעוני,
עינב כהן מנהלת שיווק בחברת אפי קפיטל/טל גבעוני

"העיר חווה הגירה חיובית והגעה של קהלים חדשים"

עינב כהן מנהלת השיווק באפי קפיטל ציינה כי: נהריה מתפתחת מאוד בשנים האחרונות ומהווה יעד אטרקטיבי עבור קהלים רבים - החל מהזוגות הצעירים וכלה במשפרי דיור ומשקיעים".

כהן הוסיפה כי: "הביקושים רבים והפוטנציאל הנדל"ני הגלום בעיר טרם מומש במלואו, על אחת כמה וכמה בשכונה הצפונית באכזיב שנמצאת בסמיכות לים ומהווה כיעד מגורים נחשק. יתר על כן, בזכות הרכבת הממוקמת במרכזה והטבות המס שניתנות לתושביה העיר חווה הגירה חיובית והגעה של קהלים חדשים המחזקים את העיר, דבר שיבוא לידי ביטוי במחירי הדירות ובביקושים העתידיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully