וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלות של 95 מיליון שקל: בניין יוקרה חדש יוקם בהרצליה

עודכן לאחרונה: 30.11.2021 / 12:27

פרויקט ניצנים של 'א. לופו יזמות ובניה' כולל מגוון דירות 3-4 או 5 חדרים וישווק החל מהשבוע הבא. החברה חשפה מיזם אמנות של התחדשות עירונית לקהל הרחב

חברת הנדל"ן 'א. לופו יזמות ובניה' משיקה לראשונה את פרויקט הבוטיק 'הניצנים' שיוקם במסגרת תמ"א 38/2, ברחוב הניצנים 4-6 בהרצליה, אשר יציע 40 דירות יוקרה, בהשקעה כוללת של כ-95 מליון שקל.

במסגרת הפרויקט ייהרסו שני בניינים משנות השישים, 13 בעלי קרקע יעברו לדירות שכורות, על מנת להקים בניין יוקרה אחד בן 9 קומות אשר יציע כאמור 40 דירות יוקרתיות בתכנון האדריכל פיצו קדם.

פרויקט ניצנים בהרצליה. סטודיו בונסאי,
פרויקט ניצנים - הדמיה/סטודיו בונסאי

פרויקט ניצנים כולל מגוון דירות 3-4 או 5 חדרים כאשר כל הדירות גובהה התקרה 2.90 מ"ר, לכל דירה מרפסת של 14 מ"ר, 2 חניות תת קרקעיות (לא במתקן חנייה) ומחסן. הבניין מתאפיין בקווים מודרניים, נקיים ולבנים המאפיינים את סגנונו של פיצו קדם, חזית הבניין גם היא מעוצבת בקווים נקיים ובשילוב חלונות רבים וגבוהים המאפשרים כניסה מירבית של אור פנימה לדירות היוקרה. בנוסף לעיצוב המודרני והנקי של הפרויקט, המראה של הדירות הינו חם ומייצר אוירת מגורים נעימה ומזמינה.

החברה תחל לשווק את הדירות בפרוייקט החל משבוע הבא, המחירים יחלו מ-2.7 מיליון שקל לדירה.

לרגל הקמת הפרויקט חושפת חברת א. לופו מייצג אומנותי במסגרתו אמנים ישראלים צבעו את הבניין העומד להריסה בצבעוניות מרהיבה, והמבנה הישן וחסר האופי הפך למייצג אומנותי יוצאת דופן במרחב הציבורי, שפתוח לקהל הרחב.

בניין בהרצליה. ענבל פרץ,
כך נראה הבניין היום/ענבל פרץ

לדברי אסף לופו מבעלי החברה: "פרויקט ניצנים משקף הלכה למעשה את החזון והערכים של חברתנו. הפרוייקט מביא לידי מימוש את הפוטנציאל הרב הגלום בהתחדשות עירונית בעיר הרצליה, מחבר בין ישן לחדש, בין אנשים, בין רקמות חיים שונות, תוך התחשבות והתאמה לצרכי הקהילה והסביבה האורגנית בה הוא נמצא".

חברת א.לופו נמצאת בבעלותו של אסף לופו הינה בעלת ותק וניסיון של 20 שנה בענף הבנייה והיזמות. החברה מעסיקה כ 100 עובדים קבועים. לחברה מגוון רחב של פרוייקטים בהתחדשות עירונית לרבות פרוייקטים בתמא 38, ופינוי בינוי: בתל-אביב, הרצליה, רמת השרון, נתניה ועוד.

פרויקט אמנותי בהרצליה לקהל הרחב. לב זילברמן,
המיזם האמנותי שנחשף/לב זילברמן

בשונה מהמקובל, החברה החליטה לפני הריסת שני המבנים הקיימים משנות ה 60, להפוך אותם למייצג אומנותי שיהיה פתוח לקהל הרחב ויפעל למשך שבועיים ימים - כולל בחג החנוכה.

במסגרת החזון וערכי החברה, להשפיע על המרחב הציבורי והמודעות לצרכי הקהילה, יזמה החברה פעילות קהילתית באמצעות שילוב עולם הנדלן עם עולם התרבות והאמנות. אמנים ישראלים חשפו חלקית את שכבות המבנה הישן, שקולפו בהדרגתיות עד היסודות, צבעו אותו בצביעה קונספטואלית ובאמצעות שילוב של אור, צבע ומשחקי גוונים בחלל - הפכו את הבניין למייצג אמנותי מרהיב, צבעוני ומיוחד ביופיו.

המבנה הישן שהפך תוך חודש לפסל עירוני, המחבר בין הישן לחדש, בין אנשים ובין רקמות החיים השונות, יוצג במשך שבועיים ימים, עד הריסתו המתוכננת ובהמשך, יכלול בין הייתר: מייצגים אומנותיים, מופע אור-קולי מרהיב והופעות חיות, וכל זה על רקע הריסות המבנה והפסולת העירונית המשמשים כתפאורה. ובכך מתוכננים יסודות הבניין להפוך לפארק עירוני זמני ומיוחד .

פעילות היזמות של חברת הנדל"ן 'א. לופו יזמות ובניה' נולדה מתוך התשוקה ליצירה והיכולת להביא אותה לידי מימוש. יוזמת הפרויקט האמנותי במרחב הציבורי מגלמת את ההתחדשות בבניה ובגישה אליה, לצד יצירתיות ואסטיקה מעולם האומנות תוך התחשבות והתאמה לצרכי הקהילה והסביבה האורגנית בה היא מתקיימת.

  • עוד באותו נושא:
  • תמ"א 38

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully