וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכנון: מגדל בן 50 קומות במתחם כורזין בגבעתיים

עודכן לאחרונה: 22.11.2021 / 14:33

קבוצת more בהובלת חנן מור ואבי מאור מדווחת על זכייתה במכרז רמ"י בכניסה למתחם העסקים, בהיקף של כ-225 מיליון שקל. הקבוצה מתכוונת להקים במתחם מגדל בשטח כולל של כ-34 אלף מ"ר

המתחם בו זכתה הקבוצה בגבעתיים נמצא בצומת הרחובות כורזין, טבנקין ואלוף שדה ובצמידות למע"ר המתפתח של גבעתיים. בסמוך למתחם מתוכננת תחנת כורזין של הקו הסגול ברכבת הקלה המחבר את רמת גן, גבעתיים ותל אביב.

לפני כשבוע דיווחה הקבוצה על הרבעון הטוב ביותר בתולדותיה עם רווח נקי ברבעון השלישי של 2021 שהסתכם לסך של כ-59.3 מיליון שקל, יותר מפי 20 בהשוואה ל-2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, לצד הכנסות של 316.2 מיליון שקל, רווח תפעולי של 139 מיליון שקל ורווח נקי של 87.1 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של השנה.

בנוסף, דיווחה הקבוצה לפני מספר ימים על השלמת המימון בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקל באמצעות הבנקים דיסקונט ולאומי לפרויקט הדגל של הקבוצה בשדה דב בתל אביב וכן זכתה להבעת אמון, באסטרטגיה העסקית, בהנהלה ובפוטנציאל הכלכלי במסגרת גיוסי הון מניות ואג"ח: החברה גייסה 140 מיליון שקל במניות יחד עם גיוס אג"ח של סדרות חדשות י"ג ו-י"ד בהיקף של 265 מיליון שקל. סה"כ גייס החברה בחודש האחרון למעלה מכ-400 מיליון שקל.

גבעתיים. ShutterStock
פני העיר ימשיכו להשתנות בשנים הקרובות?/ShutterStock

יו"ר הקבוצה חנן מור ציין: "לנוכח הגידול באוכלוסיית מדינת ישראל, צורכי הפיתוח והבנייה גדלים מאוד, הביקושים לדירות במרכז המדינה מתגברים והיכולות לתת מענה לביקושים קטנה. רוב הקרקעות בעלי פוטנציאל בגוש דן נמצאים בבעלות פרטית ונדרשים תהליכים של שינוי ייעוד והשבחה. החברה צברה ניסיון בתהליך דומה גדול מאוד בנס ציונה ועבור כך הקמנו אגף מיוחד בחברה בהובלתו של טל צוריאל, ששימש כמתכנן הראשי של דירה להשכיר, והשקענו משאבים רבים בהקמה של ארגז כלים טכנולוגי מתקדם מבוסס תוכנה ומערכות מידע GIS משולב אלגוריתם שיודע לנתח באופן מדויק את פוטנציאל השבחת הקרקע ומחיר הקרקע בעתיד.

"יכולת ייחודית זו מתווספת ליכולות ניהול ויכולות סטטוטוריות מובילות קיימות ובכך משלימה הקבוצה את סט היכולות שלה- מרכישת קרקע, השבחה שלה, ייזום ובנייה יחד עם הפעלה וניהול באמצעות יכולות אחרות של הקבוצה, הממצבות אותה כאחת מחברות הייזום והבנייה המובילות בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • גבעתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully