וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו נקודת המפגש בין שוכרים למשכירים בקניונים"

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 11:25

ועידת הקניונים ורשתות המסחר IMC2021 יוצאת לדרך ותתמקד בהשפעת הקורונה על הרשתות, גם מבחינה נדל"נית: "מדורת השבט של בכירי הענף"

ועידת הקניונים ורשתות המסחר IMC2021 יוצאת לדרך בפעם ה 15 ותתקיים בין ה-19 ל-21 בדצמבר
במלון רויאל ביץ' באילת ובמלונות נוספים בעיר. ההרשמה לוועידה נסגרה השבוע, לאחר 18 יום בלבד מפתיחת ההרשמה, עם שיא משתתפים: 1,000 נרשמים, ביניהם: ראשי הענף, בעלי קבוצות הקניונים, צמרת רשתות המסחר, מנכ"לי החברות ועוד.

שלושת ימי הוועידה כוללים עשרות פאנלים, מושבים, דיונים מקצועיים והרצאות של כ-70 מומחים וראשי ענף הקניונים והריטייל בארץ. בנוסף ישולבו בוועידה מגוון הופעות בידור ומוסיקה לצד קולינריה משובחת ומתחמי אירוח.

פתיחת קניון עופר פתח תקווה לאחר הסגר השלישי, 11 בפברואר 2021. ראובן קסטרו
איך ייראה העתיד? קניון עופר לאחר פתיחתו בסיום סגרי הקורונה/ראובן קסטרו

לדברי דדי ריזל, יו"ר וועידת הקניונים ורשתות המסחר: "הועידה היא מפגש הפסגה החשוב והמשמעותי ביותר של הענף. השנה נתמקד כמובן בהשפעת הקורונה על הקניונים ורשתות המסחר, אך גם במגמות ובחידושים שישפיעו על עתיד הענף. הוועידה הפכה במרוצת השנים למדורת השבט של כל בכירי הענף. זו נקודת המפגש האולטימטיבית בין בעלי הקניונים, המשכירים, לבין בעלי רשתות המסחר, השוכרים. אני מתנצל בפני כל מי שלא הספיק לשריין מקום בוועידה השנה".

המושבים יכללו פאנלים והרצאות בנושאים מגוונים, כגון: קמעונאות בעולם של סערות ושינויים, הקניון ההיברידי, הריטייל בקורונה, פאנל ניהול משברים בעולם משוגע, פאנל ראשי ענף המסעדנות , פאנל ראשי ענף הקניונים, פאנל ראשי התאגדות רשתות המסחר, מושב "מסחר משנה מציאות", פאנל "קיימות וקמעונאות בעולם מתחמם", פאנל קניונים וקמעונאות במגזר הערבי", מושב "אוטומציה ודיגיטציה בריטייל", עתיד הקמעונאות ועוד.

את וועידת הקניונים ורשתות המסחר ייסד בשנת 2006 דדי ריזל, המכהן מאז כיו"ר הועידה. עם פרוץ הקורונה, ייסד ריזל את התאגדות רשתות המסחר והאופנה ובמקביל הקים גם את פורום ראשי הקניונים בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • קניונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully