וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא לדרך: גרופית הרסה את הבניין בפרויקט רמת חן

עודכן לאחרונה: 16.11.2021 / 10:58

חברת גרופית הרסה את שני הבניינים ברחוב רזיאל 44 ו-46, שליש מהדירות נמכרו עוד בטרם החל השיווק. הדיירים הקיימים יקבלו דירה חדשה עם חניה ומרפסת: "מאוד מרגש להגיע לרגע הזה". וכמה תעלה דירת 3 חדרים?

פרויקט גרופית רמת חן יוצא לדרך - חברת גרופית הרסה השבוע (ראשון) את שני הבניינים ברחוב רזיאל 44 ו-46. החברה הרסה את שני המבנים בני שלושת הקומות שכללו 28 דירות, ותבנה במקומם שני בניינים בני 9 קומות שבהם 75 דירות. הדיירים הקיימים יקבלו דירה חדשה עם חניה ומרפסת, כאשר כיום אין כלל חניות בבניין.

ההריסה התבצעה בנוכחות תושבי הבניינים הנרגשים, אנשי החברה וגורמים מקצועיים שליוו את התהליך בשנים האחרונות. הפרויקט ממוקם בפינת הרחובות רזיאל וסן מרטין, בקו ראשון לפארק הלאומי ברמת גן ובסמיכות לספארי, עם נוף ירוק וללא בנייה עתידית מתוכננת.

הריסת גרופית רמת חן. רמי חכם,
מי שהשקיע הרוויח בגדול/רמי חכם

הדיירים ובעלי הנכסים שהתפנו בחודשים האחרונים מהבניין, הגיעו על מנת להיפרד ולצפות בהריסה. הדיירת גולדי נחום סיפרה כי גרה בבניין במשך 62 שנים: "זה הבית של ההורים שלי, גדלתי פה והיינו עם השכנים כמו משפחה. אני רואה כאן אנשים שלא ראיתי 20 שנה. זה רגע מאוד מרגש, מאז שהבניין התפנה אנחנו באים כל יום לראות אותו". אתי אנקורי סיפרה כי קנתה בבניין דירה ב-2008 תמורת 160 אלף דולר. "קניתי אותה כהשקעה עבור הבן שלי, במהלך השנים עברנו עוד ועדה ועוד תוכנית וכבר לא האמנתי שייצא לפועל, אבל החברה ועורכי הדין התעקשו ולא עזבו. מאוד מרגש להגיע לרגע הזה".
אנקורי סיפרה כי תקבל דירה בקו ראשון לפארק, בקומה השישית.

עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי גרופית, אמר כי "הבניין קיים כבר כ-60 שנה והניסיונות לקיים בו פינוי-בינוי נמשכו כ-20 שנה. אנחנו נכנסנו לתהליך לפני כ-8 שנים, הוא היה ארוך ומורכב וכלל עליות וירידות רבות. לפני כשנה, לאחר שכבר שילמנו את היטלי ההשבחה והאגרות וחיכינו להיתר, קיבלנו הודעה מהעירייה שהפרויקט לא יוכל לצאת לדרך בגלל שפג התוקף של התוכנית המסוימת שמכוחה חושבו זכויות הבניה. זו היתה מהלומה, אחד הרגעים הכי קשים בשלושים ומשהו שנים שבהן אני יזם. לאחר חודש של מלחמה עיקשת הצלחנו לקבל היתר והנה אנחנו פה. אני רוצה להודות לדיירים שנתנו בנו את אמונם".

הריסת גרופית. רמי חכם,
יום גדול. הריסת המבנים/רמי חכם

עד כה מכרה החברה כבר כשליש מהדירות, במכירה שקטה עוד בטרם השיווק החל בפועל. מרבית הרוכשים הם תושבי רמת חן ותל אביב שמעוניינים באיכות חיים גבוהה, המשלבת בין נוף ירוק ופתוח ושכונה שקטה לבין מגורים בעיר מרכזית. תמהיל הדירות כולל דירות 3-4 חדרים, דירות גן בנות 2 ו-4 חדרים, ופנטהאוזים בני 4 ו-5 חדרים. המחירים בפרויקט מתחילים ב-2.589 מיליון שקל לדירת 3 חדרים.

  • עוד באותו נושא:
  • גרופית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully