וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל רוכשת 20% ממניות קבוצת אלמוג על פי שווי של כ-700 מיליון שקל

וואלה! נדל"ן

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 11:03

קבוצת הביטוח הראל וקבוצת הנדל"ן אלמוג בראשותם של יצחק וליאורה אמסלם הודיעו כי חתמו על הסכם במסגרתו תשקיע הראל סכום של כ-140 מיליון שקל בחברה כהון עצמי. הראל תחזיק בכ-20% מקבוצת אלמוג

קבוצת הביטוח הראל וקבוצת הנדל"ן אלמוג בראשותם של יצחק וליאורה אמסלם הודיעו כי חתמו על הסכם במסגרתו תשקיע הראל סכום של כ-140 מיליון שקל בחברה כהון עצמי (אקוויטי).

העסקה משקפת לקבוצת אלמוג שווי של כ-700 מיליון שקל "אחרי הכסף" כאשר לאחריה תחזיק הראל בכ-20% מקבוצת אלמוג. כמו כן יקימו החברות שותפות לפעילות ענפה בתחום הדיור להשכרה מתוך אסטרטגיה והבנת צרכי שוק הדיור בישראל בשנים הקרובות.

קבוצת אלמוג הינה חברה יזמית וקבלן בסיווג בלתי מוגבל בענף הבניה, הפועלת בשוק מזה 35 שנה. לחברה מלאי של אלפי יחידות דיור בביצוע/תכנון ובשלבי רישוי שונים, בערים שונות ביניהן תל אביב, הרצליה, שוהם, יבנה, חיפה, בת-ים ועוד ונמצאת במקום השישי בדירוג דאנס להתחדשות עירונית ל-2021. כמו כן פועלת החברה בתחום הדיור המוגן, נדל"ן מניב ועוד. את קבוצת אלמוג ייצגו עורכי הדין אברמי וול ושרית פרלמוטר, וליוותה חטיבת בנקאות ההשקעות של קארדו הולדינגס בניהול רון שהם.

יקי אמסלם, מנכ"ל קבוצת אלמוג, מסר כי "אנו רואים בחיבור עם הראל הזדמנות בעלת ערך רב להמשך הצמיחה וההתפתחות הקבוצה בכלל ובתחום ההתחדשות העירונית בפרט. כמו כן ההשקעה תסייע בחיזוק הון החברה ותהווה מנוע צמיחה נוסף בתחום הדיור להשכרה שיהפוך לדומיננטי ביותר בשנים הקרובות בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully