וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכיוון לא צפוי: השדרוג שיעלה את ערך הדירה ביותר מ-10%

וואלה! נדל"ן

עודכן לאחרונה: 9.11.2021 / 9:59

רוכשי דירות מחפשים כל הזמן להעלות את הערך. מקובל לחשוב שזה יגיע על ידי הוספת חדרים או שיפוץ מאסיבי, אבל הפיתרון טמון דווקא במטבח. זה לא זול, אך התמורה נראית מבטיחה

מטבח הוא החלל המושקע ביותר בבית הישראלי. הוא מרכזי, המטראז' שלו הולך וגדל על חשבון החללים הציבוריים, וההשקעה בו תואמת את הביטוי 'השמיים הם הגבול'

תוכניות הבישול מציפות את רשתות הטלוויזיה, ולא בכדי. למטבח תמיד היה מקום מרכזי בחיינו, וכעת אפילו יותר. יש מי שלקח את זה לאקסטרים. הכירו את הטרנד החדש: מטבחים מקצועיים.

"מטבחים מקצועיים במטבחים פרטיים הם מגמה שהחלה אצל הסלבס הגדולים בחו"ל ומגיעה לישראל עכשיו", מסבירה יעל מוסקוביץ סמנכ"לית השיווק של חברת ניגא שף FOR HOME, "כפי שניתן לתאר, הדבר מצריך השקעה כספית לא מבוטלת. מטבח הוא החלל המושקע ביותר בבית הישראלי. הוא מרכזי, המטראז' שלו הולך וגדל על חשבון החללים הציבוריים, וההשקעה בו תואמת את הביטוי 'השמיים הם הגבול'. כחברה שמתמחה גם במטבחי שף למסעדות הנחשבות בארץ, אותם מותגי יוקרה בינלאומיים, כדוגמת DEMANINCOR ITALIA, ראו כי טוב והתרחבו למטבח הפרטי עם ליין מקצועי לטובת העניין".

באדיבות ניגא שף FOR HOME. איתי אבירן,
השקעה יקרה אבל משתלמת. מטבח של ניגא שף FOR HOME/איתי אבירן
בניגוד לנטייה המסורתית של הצרכן הישראלי למטבחים מודרניים, כפריים אקלטקיים או כפריים פורמייקה או צבע בתנור, המטבחים המקצועיים מאופיינים בציפוי פורצלן גם על חזיתות המטבח, טכנולוגיה מיוחדת המייצרת משטח מיוחד בעובי של 3 מילמטרים מאפשרת את הציפוי הזה

הזכרנו מטראז' וכאן מוסקוביץ מטילה פצצה: "מטבח כזה לא מצריך שטח גדול או קטן יותר ממטבח אחר, אבל מאחר שהוא עשוי מחומרים מאוד מתקדמים, כמו אלומיניום מוברש, ההשקעה בו היא גבוהה מהממוצע. מדובר בחומר מאוד-מאוד עמיד, כזה שישרת את הדיירים בטווח הארוך. מטבח מסוג זה טוב לאלו שאוהבים עיצוב מודרני, וכמובן עיצוב תעשייתי. נדל"נית, הוא בהחלט ישדרג את הפרויקט בו הוא ממוקם. מדובר במגמה הכי חשובה בענף המטבחים, וכאומה שמאוד אוהבת לבשל - אין ספק שהוא בדרך לכבוש לא רק את אנשי העשירון העליון".

איל שימן, מנכ"ל ומבעלי למינם-ישראל, מוסיף: "המטבחים המקצועיים הם נישה יוקרתית שמאופיינת בבתים יחסית גדולים עם מרחב פעולה משמעותי. בדרך כלל, במרחב כזה נוהגים לבנות אי שיש לו תפיסת חלל מאוד נעימה עם נגישות מגוונת מכיוונים שונים. האי הוא מאוד פרקטי - אפשר לבשל בכיריים, לאחסן או לשבת ולשתות כוס יין בין לבין ותוך כדי".

שימן מסביר כי בניגוד לנטייה המסורתית של הצרכן הישראלי למטבחים מודרניים, כפריים אקלטקיים או כפריים פורמייקה או צבע בתנור, המטבחים המקצועיים מאופיינים בציפוי פורצלן גם על חזיתות המטבח, טכנולוגיה מיוחדת המייצרת משטח מיוחד בעובי של 3 מילמטרים מאפשרת את הציפוי הזה. עוד ניתן לצפות את האי כמשטח עבודה, שגם יורד לדפנות ולצדדים עד הרצפה, כך שאנחנו מקבלים יחידת ארון שעטופה כולה באותה חומר ויש כאן ייחוד מאוד דרמטי של צבע אחד מקשה אחת שמבליט את האי כרהיט. "פעם הנטייה הייתה לשים במטבח משטחי עבודה חלקים, אך היום הכמיהה היא יותר למגע בטוני, מגע מחוספס דווקא בכוונה כדי לייצר את המראה המקצועי", הוא מסביר.

למינם איטליה. יחצ,
חומרים עמידים. מטבח של למינם/יחצ

מטבח מקצועי בהכרח יעלה יותר

הגענו לשאלה המשמעותית: כסף ותמורה. שימן מציין כי מטבח מקצועי כזה בהכרח יעלה יותר. כמה יותר? מ-100 אלף שקל וצפונה. כאמור, השמיים הם הגבול. והעלות עשויה להאמיר למאות אלפי שקלים. עם זאת, ההשקעה בהחלט משתלמת. "במקרה שיש בבית מטבח כזה, ניתן לדבר על תוספת של כ-10 אחוזים תוספת לערך. אם משאירים את מכשירי החשמל, שבדרך כלל מותאמים למטבח הספציפי, אפשר לדבר אפילו על תוספת גדולה יותר".

מעצב הפנים דניאל מיכאלי מסכם: "בעיצוב מטבחים היום אנחנו לא חושבים רק יופי אלא גם פרקטיקה, אותה שואבים המטבחים המקצועיים מהמטבחים במסעדות ובמלונות. הנדסת האנוש היא מאוד חשובה ואקוטית למטבח, נגישות לכיור מהכיריים והעמדה שלהם באותו המפלס, כיור נוסף גדול ופונקציונאלי. עוד במטבח כזה נראה כיורים מאוד גדולים, מעל הסטנדרט של 60 ס"מ, לכיוון 80 ס"מ או אפילו 90 ס"מ. מטבח תעשייתי הוא לא כזה שכולם יכניסו אליהם הביתה - מי שיכניס הם שפים, פודיז שהמטבח הוא תחביב עיקרי שלהם או אנשים שמוכרים אוכל הבית, תחום שהתפתח מאוד בזמן הקורונה. לכן, עם כל הפריטים המיוחדים שנמצא בו, תעלה גם רמת המחיר וההשקעה הנדרשת".

  • עוד באותו נושא:
  • מטבחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully