וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היפרמרקט בשטח של 6,000 מ"ר ייפתח בצומת עד הלום

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 15:12

ייפתח במתחם המסחרי המתחדש ויציע מגוון רחב של תחומים ומוצרים. ההסכם נחתם לתקופה של 10 שנים עם אופציה ל-10 שנים נוספות

האחים אברהם ורונן דוש צפויים לפתוח בחודש מאי הקרוב היפר מרקט חדש בשם "העגלה הזולה". הסופר ייפתח במתחם המסחרי המתחדש בצומת עד הלום AD Garden ויאופיין בקונספט ייחודי. ה-Hypermarket יציע מגוון רחב של תחומים ומוצרים, הרבה מעבר לסופרמרקט המסורתי, וזאת לצד מחירים אטרקטיביים ונגישים לצרכן.

העגלה הזולה תשתרע על פני שטח שמעל ל-6000 מ"ר. ההסכם עם הקניון, אשר בעניינו יוצגו האחים דוש על ידי עו"ד אהוד לסלו ממשרד לוצאטו, נחתם לתקופה של 10 שנים עם אופציה ל-10 שנים נוספות והוא צפוי להניב לתנופורט, בעלי המתחם תשואות נאות. המתחם נבחר הן בשל האופי החדש והמיוחד שמוענק למתחם המסחרי, והן בשל מיקומו המרכזי המחבר ומקשר בין ערים וישובים רבים אשר מאגדים אוכלוסייה העולה על חצי מיליון תושבים. כל זאת בטווחי זמן נסיעה קצרים, על כבישי גישה רחבים ומהירים.

ירון אדיב, כידן דהרי רונן ואברהם דוש. חי טייב,
ירון אדיב, כידן דהרי רונן ואברהם דוש/חי טייב

"העגלה הזולה" תשלב את הניסיון העצום וההצלחה של האחים דוש בשוק הירקות והפירות, אשר יוגשו ללקוחות באמצעות מתחם שוק רחב שישתרע על שטח של כ- 900 מ"ר, תוך דגש על איכות וטריות הירקות והפירות שיבחרו מידי יום בקפידה אישית של אחד האחים. מתחם השוק בחנות יעניק חווית קנייה ייחודית המשלבת ססגוניות וטריות בדומה לשווקי הירקות הפתוחים. כמו כן, תכלול "העגלה הזולה" מתחמים דומים לבשר טרי, דגים ומתחם למוצרי חלב שיהיה אטרקטיבי ושופע במבצעים והצעות מיוחדות. במקום יוצעו מחלקות רבות נוספות עם מגוון נרחב של מוצרים בשלל קטגוריות.

מרחב היציאה מההיפרמרקט בחזרה לחלל המרכז המסחרי יהיה עטוף בניחוחות המאפיה/קונדטוריה/ בית קפה, שיציעו מבחר מוצרים ודברי מאפה טריים הנאפים במקום לעיניי המבקרים. כמו כן ישולב בו אזור ישיבה שיאפשר ליהנות מבליל קפה ומאפה מהבילים.

רונן ואברהם דוש: "אנו נרגשים להשיק את המיזם החדש בשיתוף פעולה עם בעלי תנופורט כידן וירון, ותוך שילוב העשייה המשפחתית. המקום החדש ישלב את הניסיון העשיר שצברנו בתחום, זאת בכדי להציע לציבור חווית קניות ייחודית לצד מחירים נוחים. טריות, מבחר מוצרים, מחירים אטרקטיביים ומעל לכל שירות, זה המוטו שלנו שיאפיין את העגלה הזולה".

ישראל ויזל: "שילוב האחים דוש ו'העגלה הזולה' הוא נדבך מהותי ומשמעותי ההולך ומשלים את המהפך שעובר המתחם המסחרי AD GARDEN. הקונספט החדשני משתלב היטב עם תמהיל העסקים במקום ,שיחד יספקו מענה עבור קהל הלקוחות בכל טווחי הגילאים ויעזרו להפוך את המקום למתחם שהוא בראש ובראשונה בילוי ופנאי וכמובן קניות".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully