וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בנייני משרדים חדשים יוקמו בפארק ההייטק בעומר

עודכן לאחרונה: 27.10.2021 / 12:56

חברת ש.ב.ה. שיטות בנייה (1988) בונה בפארק מתחם של שני בנייני משרדים בשטח כולל של 20,000 מ"ר + 8,000 מ"ר חניה במסגרת פרוייקט NEXT. מבנה המשרדים ישקיף על פארק ירוק עם אגם מלאכותי, שסביבו יוקם בעתיד מגרש גולף

חברת ש.ב.ה. -שיטות בנייה (1988) נמצאת בימים אלו בעיצומו של תהליך להקמת מתחם משרדים חדש לחברות הייטק וסייבר בפארק ההייטק עומר, הממוקם בכניסה הדרום מזרחית לבאר שבע - מתחם המשרדים ייקרא בשם NEXT. המתחם יכלול שני בניינים בני חמש קומות משרדים וקומת קרקע מסחרית כל אחד בשטח כולל של 20,000 מ"ר + 8,000 מ"ר חניה.

בשלב הראשון יוקם מבנה משרדים בשטח של 9,500 מ"ר בנוי וחניון תת קרקעי של 4,000 מ"ר. בשווי כולל של כ-110 מיליון שקל. בקומת הקרקע במתחם המשרדים תוקם קומה מסחרית בשטח של כ-1,250 מ"ר שתכלול בתי קפה, מסעדות, חנות נוחות , חדר כושר ועוד. NEXT משקיף על פארק ירוק עם אגם מלאכותי שמסביבו בעתיד מתוכנן לקום מגרש גולף. מתחם NEXT מתוכנן אדריכלית עם עיצוב פורץ דרך ע"י מילוסלבסקי אדריכלים. שכר הדירה בפרויקט עומד על 50 שקל למ"ר ברמת מעטפת.

פרויקט נקסט בעומר. יחצ,
הדמיית הבניינים החדשים/יחצ

בפארק ההייטק עומר, שחלקו כיום בבעלות חברת אלייד לאחר שרכשה אותו מסטף ורטיימר, ניתן למצוא חברות מובילות, בהן מטריקס, אפקון, ברן, שיינדלר, אפליצ'ק, התאחדות התעשיינים ועוד. חברת ש.ב.ה - שיטות בנייה (1988) הינה חברה קבלנית הפועלת בתחום הבנייה והתשתיות בישראל, עם סיווג ג-5 בלתי מוגבל וספק מורשה של משרד הביטחון. לחברה צבר עבודות בכל רחבי הארץ במגוון פרויקטים, תעשייתים, מסחריים ומגורים.

החברה בבעלות משפחת בן ישי, שהקימה בעצמה והייתה שותפה להקמתם של פרויקטים רבים, בהם פרויקט מיגון תשתיות לאומיות של משרד הביטחון, שותפות להקמת מפעל אינטל FAB28 בקרית גת, שותפים להקמת סניפי איקאה בראשון לציון, נתניה ובבאר שבע, הקמת פרויקט תחנות הכח בנבטים, אשלים, רותם וקליה של חברות בינלאומיות, פרויקט רמות אנד מור בשכונת רמות בבאר שבע ועוד מגוון רחב של פרויקטים.

מנכ"ל החברה ערן בן ישי מציין: "לאור הרחבת התשתיות, התחלות הבנייה וכניסתם של שחקנים חדשים לאזור ניתן להבין שהשטח מתעורר".

  • עוד באותו נושא:
  • בנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully