וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר בין אגרת הגודש לעלות השיפוץ בדירה שלכם?

עודכן לאחרונה: 26.10.2021 / 10:37

בעקבות אישור "אגרת הגודש" בועדת הכספים בכנסת, מזהיר יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים, ערן סיב כי תעריפי השיפוצים יתייקרו בלמעלה מ-15 אחוזים באזורי האגרה,ואף ייגבה כסף מלקוחות על ייעוץ ראשוני

אגרת הגודש הצפויה להיות מוטלת על גוש דן מעסיקה רבים, ולא רק בתחום התחבורה. בעקבות אישור ההיטל בועדת הכספים בכנסת, מזהיר יו"ר התאחדות קבלני השיפוצים ערן סיב, כי תעריפי השיפוצים יתייקרו בלמעלה מ-15 אחוזים באזורי האגרה,ואף ייגבה כסף מלקוחות על ייעוץ ראשוני באזורי הטלת האגרה.

כבר בשנה החולפת, על פי נתוני ההתאחדות, השיפוצים באזור גוש דן התייקרו בלמעלה מ-15% כאשר מיטב התלונות מקבלני השיפוצים מגיעים על היעדר חנייה, פקקים, פקחים שמגיעים בתדירות גבוהה, מכולות פסולת ומשאיות שלא מוכנות להגיע לאזורי תל אביב ולכן קשה מאוד להוציא פסולת בניין, היעדר אתרי שינוע בתל אביב לפסולת ועוד.

ערן סיב. יחצ,
מי ישלם 3-4 פעמים ביום בכניסה לתל אביב? ערן סיב נגד אגרת הגודש/יחצ

"אני לא מכיר קבלן שיפוצים אחד שיהיה מוכן לשלם 3-4 פעמים ביום אגרת גודש", אמר סיב, "פעם להביא את העובדים, פעם להביא את הסחורה וכן הלאה. כמו כן, משאיות חיצניות שמגיעות עם סחורה, או פינוי פסולת יצטרכו לשלם את אגרת הגודש שתגולגל לקבלן ומשם ישירות ללקוח".

סיב טוען כי "כבר היום אנחנו שומעים מהשטח שקבלנים רבים מתלוננים על עבודות בתל אביב ועל התייקרות של כ-15% בשיפוצים בעיר, כשאגרת הגודש תיכנס לתוקף עם עליית החומרים, האגרה והיעדר שיתוף פעולה מצד עיריות אני צופה ב-5 שנים האחרונות עליית מחירים באזורי האגרה של למעלה מ-30% בשנים הקרובות. קבלנים רבים נותנים בשבוע קרוב ל-3-2 הצעות מחיר. בשביל לתת הצעת מחיר באזורי הגודש, קבלן שיפוצים יצטרך לשלם מכיסו אגרת גודש, חנייה ועוד, מחירים ותוספות שיתגלגלו את הלקוח שגם ככה משלם יותר מרוב חלקי הארץ. אני צופה שאפילו עבור הצעות מחיר קבלן השיפוצים יגבה כסף טוען סיב , האגרה תגרור עליית מחירים כללית ובפרט בענף השיפוצים, הנפגעים מכך יהיו בעלי הדירות והתושבים שיצטרכו לשלם הרבה יותר על כל הזמנת עבודה".



--

  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully