וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם השיווק של מגדלי TOU- TOWERS במתחם יצחק שדה בתל אביב

עודכן לאחרונה: 24.10.2021 / 17:29

נחתמו עסקאות להשכרת שתי הקומות האחרונות במגדלים. חברת הסייבר סיילוס, המתמחה בהגנת סייבר של רכבות, שכרה קומה בשטח של כ 1,250 מ"ר. קרן הגידור ספירה שכרה קומה בשטח של כ-1,250 מ"ר

הושלם השיווק של מגדלי TOU- TOWERS במתחם יצחק שדה בתל -אביב, כשנחתמו עסקאות להשכרת שתי הקומות האחרונות. חברת הסייבר סיילוס שכרה קומה בשטח של כ 1,250 מ"ר וקרן הגידור ספירה שכרה קומה בשטח של כ-1,250 מ"ר. מחיר דמי שכירות ממוצע למ"ר במגדלים עומד על כ-100 שקל ברמת מעטפת.

מגדלי רובינשטיין. יחצ,
Tou Towers/יחצ

חברת סיילוס (Cylus), המתמחה בפתרונות אבטחת סייבר לעולם הרכבות ומטרו, פיתחה מוצר הראשון בתחומו יחד עם חבילת פתרונות ושירותים, הנקראת CylusOne, להגנה על נכסי רכבות מפני איומי סייבר והספיקה להתבסס בתור מובילה בקרב יצרנים וחברות הרכבת ומטרו הגדולות בעולם. קרן ספרה היא חברת ניהול קרנות הגידור הוותיקה והגדולה בישראל, שהוקמה בשנת 2004 ע"י רון סנטור, ישראל מור ודורון ברין, ומנהלת כיום 5 קרנות גידור שונות. פרט למטה החברה בת"א, לספרה גם משרד בניו-יורק.

פרויקט TOU-TOWERS הוקם על מגרש של 8.5 דונם וכולל 2 מגדלי משרדים של 34 קומות כל אחד סה"כ 85,000 מ"ר בנוי + שטחי חניונים בשטח 35,000 מ"ר. בין החברות הגדולות ששכרו משרדים בפרויקט: משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן (19 קומות), חברת מאנדיי (15 קומות), אנבידיה שרכשה לאחרונה את מלאנוקס (8 קומות), משרד עו"ד שיבולת (7 קומות), חברת סנאפי (2 קומות) ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מגדלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully