וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוקת דיור? 'אזורים' עם עלייה של כ-200% במחזור המכירות

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 14:47

נתוני המכירות מהרבעון השלישי של חברת 'אזורים': מתחילת השנה מכרה החברה 1,039 יח"ד לעומת 625 יח"ד בתקופה המקבילה אשתקד - עלייה של 66%. בשל עלייה של במחיר הממוצע לדירה, מבטא הגידול עלייה של כ-200% בהיקף הכספי מהמכירות השנה לעומת שנת 2020

חברת אזורים מדווחת על נתוני המכירות לרבעון השלישי לשנת 2021. במהלך שלושה רבעונים מכרה החברה 1,039 יח"ד בהיקף כספי בסך של 2.4 מיליארד שקל, וזאת לעומת 625 יח"ד שנמכרו בתקופה המקבילה אשתקד בהיקף כספי בסך של 1.2 מיליארד שקל.

נתונים אלו משקפים עליה של 66% במספר יחידות הדיור שנמכרו וזינוק של כ-200% בהיקף הכספי של מכירות יח"ד.

תוצאות המכירות בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2021 גבוהים מאלו שהושגו במהלך שנת 2020 בכללותה, בה מכרה החברה 976 יח"ד בהיקף כספי בסך של 2.1 מיליארד שקל.

כמו כן, במהלך הרבעון השלישי החברה מכרה 154 יח"ד, בהיקף כספי בסך של כ-410 מיליון שקל, כאשר ברבעון המקביל אשתקד היא מכרה 262 יח"ד, בהיקף כספי של כ-500 מיליון שקל, ירידה הנובעת מחגי תשרי שהחלו מוקדם בחודש ספטמבר ובמהלכם לא התאפשרה חתימה על חוזים חדשים.

מחירה הממוצע של דירה ברבעון השלישי ל-2021 עמד על כ-2.66 מיליון שקל, זאת לעומת 1.91 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. זינוק בכ-40% במחיר הממוצע לדירה.

הדמיה של פרויקט MOMENT בבת ים, אזורים. MOMENT,
פרויקט MOMENT בבת ים nmhd הישג מרשים במכירה המקוונת הראשונה בעולם הנדל"ן/MOMENT

"ממשיכים ביקושי השיא"

יוני בראל, סמנכ"ל מכירות בחברת אזורים: "אנו ממשיכים לחוות ביקושי שיא ליחידות הדיור של אזורים ובשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2021 הצלחנו למכור יותר דירות מאשר בכל שנת 2020. מדובר בנתון חסר תקדים בעיקר לאור העובדה שזו השנה השלישית ברציפות בה אנו מוכרים כ- 1,000 יח"ד. לאור המחסור החמור בהיצע הדירות מחירי הדיור ממשיכים לנסוק ונתוני הרבעון הנוכחי של החברה משקפים זאת בהלימה עם נתוני הלמ"ס שפורסמו אך לאחרונה".

הפרויקטים שהשפיעו באופן המהותי ביותר על היקפי המכירות ברבעון השלישי לשנה הם פרויקט Moment בבת-ים עם הישג מרשים במכירה המקוונת הראשונה בעולם הנדל"ן, פרויקט היוקרה Exchange Ramat Gan, פרויקט "הנרקיס" בראשון לציון, פרויקט "סנטרל פארק" בבאר שבע ואחרים.

"אזורים ממשיכה להרחיב את צבר הפרויקטים האיכותי והמגוון שלה, תוך התמודדות עם מחסור בהיצע הקרקעות, באמצעות עסקאות רכישת קרקע אטרקטיביות באזורי ביקוש וכן ייזום, תכנון וקידום פרוייקטים משמעותיים בתחום ההתחדשות העירונית שבו היא רואה מנוע צמיחה עיקרי בשנים הקרובות", מוסיף בראל.

יוני בראל - סמנכ"ל מכירות באזורים. תמר מצפי,
יוני בראל - סמנכ"ל מכירות באזורים/תמר מצפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully