וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1.94 מיליון שקל ליחידת דיור: הרכישה החדשה של קרן הנדל"ן של גינדי החזקות

עודכן לאחרונה: 19.10.2021 / 9:03

קרן הנדל"ן של גינדי החזקות רוכשת מקבץ של 50 דירות בפרויקט "אלמוג כרמל מערב" בחיפה תמורת כ-100 מיליון שקל. העסקה משקפת מחיר ממוצע של כ-1.94 מיליון שקל ליחידת דיור

גינדי החזקות רוכשת מקבץ של 50 דירות להשכרה בפרויקט הדגל של קבוצת אלמוג בחיפה, הנבנה במסגרת פינוי בינוי בשכונת נווה דוד. קרן הנדל"ן של גינדי החזקות תשלם 97.144 מיליון שקל לקבוצת אלמוג, העסקה משקפת מחיר ממוצע של 1.942 מיליון שקל ליחידת דיור. עם השלמת הרכישה יסתיים שיווקו של המגדל הראשון מתוך 3 המגדלים בפרויקט. המגדל הראשון כולל 161 יח"ד ונמצא בבניה מתקדמת (קומה 12).

אלמוג כרמל מערב. הדמיה: טוטם,
פרויקטים נוספים בדרך. פרויקט אלמוג כרמל מערב/הדמיה: טוטם

פרויקט "אלמוג כרמל מערב" הינו פרויקט הפינוי-בינוי הראשון בשכונת נווה דוד, הנכללת בתוכנית ההתחדשות של עיריית חיפה לשכונות החוף. בשכונה צפויים להבשיל פרויקטים נוספים במסגרת פינוי-בינוי של חברות מובילות אשר ישנו לחלוטין את אופיה של השכונה שתיהפך לשכונת מגדלים מודרנית.

הפרויקט ממוקם במרחק של כ-600 מטרים (אווירי) מקו החוף ויכלול 437 יחידות דיור בשלושה מגדלים בני 28 עד 31 קומות. הדירות בפרויקט נבנות בסטנדרט גבוה וכוללות מרפסות שמש גדולות וחניה תת קרקעית. שטח דירות 4 חדרים הינו כ-100 מ"ר בממוצע ושטחן של דירות 5 חדרים הינו 121 מ"ר ומעלה. הבניין נבנה על תא שטח עצום בגודל 16 דונם כאשר הפיתוח הסביבתי יכלול גינות, בריכה אקולוגית על שטח של חצי דונם, מתקני ספורט וכושר, פינות ישיבה ופעילות ועוד.

מקבוצת אלמוג נמסר כי "'אלמוג כרמל מערב' הוא מהפרויקטים הבולטים ביותר שנבנים כיום בחיפה, עיר שהחברה זיהתה כבעלת פוטנציאל נדל"ני גדול לפני כעשור ובונה בה את הפרויקט השלישי שלה. בקרוב צפוי לצאת לשיווק המגדל השני בפרויקט אשר יכלול דירות 4 ו-5 חדרים, וסך הכל 166 יחידות דיור, ויתנשא לגובה של 28 קומות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully