וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנופורט בוחנת הפיכת מתחם עד הלום למרכז קניות משולב

עודכן לאחרונה: 25.10.2021 / 13:53

החברה בוחנת את הגדלת השקעותיה בעשרות מיליוני שקלים ותנסה להפוך את המרכז למשולב - קונספט ייחודי בין indoor ל-outdoor. בתפריט: תמהיל של עסקים עם אווירה של פארק

חברת הנדל"ן המניב תנופורט, בבעלות ירון אדיב וכידן דהרי, בוחנת בימים אלה את הגדלת את השקעותיה לכ-20-30 מיליון שקל בקונספט חדשני בעולם המרכזים המסחריים - הפיכת מתחם עד הלום ל-AD GARDEN. המתחם יציע קונספט ייחודי, המשלב בין מרכז קניות INDOOR בקונספט של OUTDOOR. באי המרכז ייהנו מאווירה של פארק ותמהיל עסקים וחנויות חיוניות לצד חנויות ייבוא ייחודיות והכול במחירים אטרקטיביים.

גולת הכותרת של המקום הינה מתחם עצום של "כלבו לגן ולגינה", שייצר אוירת פארק ירוק בכל מתחם, וכולל משתלה המציעה מבחר שתילים, פרחים וכלי עבודה, לצד רהיטים ואקססוריז לעיצוב הגינה וחללים חיצוניים, כל זאת באווירת גן פסטורלית. בצמוד אליו תפעל פינת ליטוף ואימוץ חיות להנאת המשפחות והמבקרים. במקום תיפתח גם "העגלה הזולה" בקונספט MidHypermarket, הכולל מגוון קטגוריות, סחורה טרייה ואיכותית, מתחם שלם של "שוק ירקות ופירות" טריים כמו בשוק וחנות סטוק, הכול תחת קורת גג אחת ובמחירים חסרי תחרות.

ירון אדיב עם כידר דהרי. יחצ,
ירון אדיב עם כידר דהרי/יחצ

בין היתר צפוי המתחם לכלול את משחקיית "החלל המופלא", המשתרעת על 2,000 מ"ר ומציעה מגוון רחב של משחקים ואטרקציות לילדים בכל הגילאים. בין שלל האטרקציות: מתחם נינג'ה, טרמפולינות, מתחמי אירועים, ימי הולדת ועוד. במקום קיים גם מזנון מגוון ועשיר. אטרקציה נוספת היא מועדון הטיפוס היוקרתי והמקצועי "Monkey", הכולל חוגים ללימוד טיפוס מקצועי והשתתפות בתחרויות גביע ארציות. בגזרת הספורט וה wellness נמצא סניף של אושיית הספורט שר פיטנס להרזיה וחיטוב שיאפשר ליווי בשינוי הרגלי התזונה והכושר.

ישראל ויזל מנהל הפיתוח העיסקי של קבוצת תנופורט: "הקונספט של AD GARDEN מציג הלכה למעשה את הראיה העתידית של המרכזים המסחריים בעידן ה-online . מדובר בקונספט חדשני שטרם נראה בתחום הנדל"ן המסחרי בישראל. בעוד שבעבר שימשו המרכזים בראש ובראשונה ל-shopping, כעת יהפכו למרכזי בילוי ופנאי לצד הקניות. הלוקיישן של AD GARDEN על צירי תנועה מרכזיים ומת עד הלום הוא שהופך את המתחם למרכז בילוי וקניות מרחבי שישרת את תושבי האזור ומחוצה לו".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully