וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריסת רגל ראשונה של מזרחי טפחות בנדל"ן: ישקיע כ-60 מיליון שקל בהתחדשות עירונית

וואלה! נדל"ן

עודכן לאחרונה: 6.10.2021 / 12:28

תמורת ההשקעה יקבל הבנק כ-20% ממניות חברת ראדקו, חברה-בת מקבוצת רפאלי. הרכישה, בהתאם לתוכנית האסטרטגית החדשה של הבנק לשנים 2021-2025

השקעה ריאלית ראשונה למזרחי-טפחות בנדל"ן: הבנק ישקיע כ-60 מיליון שקל בראדקו התחדשות עירונית. תמורת ההשקעה יקבל הבנק כ-20% ממניות החברה. ההשקעה של הבנק בתחום היא חלק מהתוכנית האסטרטגית החדשה שלו לשנים 2021-2025.

ראדקו התחדשות עירונית הינה חברה-בת של קבוצת רפאלי, שהוקמה לפני כ-25 שנה. הקבוצה היא יזמית של פרויקטים למגורים, נדל"ן מניב ומסחר בישראל ופרויקט הדגל שלה הוא "קריית רפאלי" - שכונת מגורים בצפון אשקלון המונה 3700 יחידות דיור, מרביתן מאוכלסות. המקימים ובעלי הקבוצה הם יצחק רפאלי - נשיא ומייסד, ורפאל רפאלי מנכ"ל הקבוצה ויו"ר דירקטוריון ראדקו התחדשות עירונית. ננה חן היא מנכ"לית ראדקו התחדשות העירונית ומשנה למנכ"ל קבוצת רפאלי.

פעילות ההתחדשות העירונית של ראדקו כוללת ייזום והקמה של פרויקטים בכל ברחבי הארץ, בהיקף של כ-4,600 יח"ד חדשות, בנוסף לשטחי מסחר, תעסוקה ומלונאות. לצד הפעילות בישראל, חולשת קבוצת רפאלי על פעילות של ייזום והשקעות נדל"ן, במערב אירופה ודרום מזרח אסיה.

את זרוע ההשקעות הריאליות במזרחי-טפחות הקים ומוביל רון הוכמן - עד לא מכבר שותף בקרן ההשקעות סקיי. הזרוע פועלת תחת החטיבה הפיננסית בבנק בראשותו של עדי שחף, שגם משמש יו"ר ועדת ההשקעות של היחידה.

מנכ"ל מזרחי-טפחות משה לארי: "הבנק רואה בתחום ההשקעות הריאליות אחד ממנועי הצמיחה שלו בשנים הקרובות, כשהכוונה היא להשקיע בעיקר בחברות ובענפים שלבנק יש היכרות קרובה איתם מתחומי פעילות אחרים. "ההחלטה שלנו לבצע השקעה משמעותית ראשונה בראדקו, מסתמכת על ההיכרות וההבנה שלנו בתחומי הנדל"ן בכלל וההתחדשות העירונית בפרט. החיבור שלנו לראדקו התחדשות עירונית, עם הניסיון והמקצועיות שלה, יאפשר לחברה לצמוח ולהתפתח ואין לי ספק שהמהלך ישיא ערך בעתיד גם לנו".

רפאל רפאלי מנכ"ל קבוצת רפאלי ויו"ר דירקטוריון ראדקו התחדשות עירונית: "הקבוצה שמה לעצמה למטרה להיות גורם משמעותי ומוביל בתחום ההתחדשות העירונית בישראל ומהלך של חבירה עם גוף פיננסי גדול היא חלק מהאסטרטגיה הזו. בנק מזרחי טפחות מלווה ומכיר את ראדקו התחדשות עירונית, ושותפות זו תאפשר לנו להרחיב את היקף הפרויקטים להם אנו רוצים להתחייב ולבצע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully