וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם גינה בגודל הדירה שלכם: הצצה לחצר של העשירון העליון

וואלה! נדל"ן

עודכן לאחרונה: 20.9.2021 / 8:53

חופשות מפנקות אאוט, גינות אין. אנשי העשירון העליון בילו לא מעט זמן בטיפוח הנדל"ן שלהם בשנה האחרונה. התוצאה ומחירי ההשקעה - בהתאם. אבל אל תדאגו, הכול יבוא לידי ביטוי במכירה

כולנו הבנו את חשיבות חלל החוץ בשנה האחרונה, חלל שהעניק לכולנו פיסת גן עדן פיזית ונפשית כאחד. עשירי ארצנו אינם יוצאי דופן בהיבט זה. לאורכה ורוחבה של הארץ אפשר למצוא גינות של בני המעמד העליון שההשקעה בהם שוברת שיאים, בפרט עכשיו, רגע לפני הקיץ.

תכנון בריכה חברת פלגים. יהודית הופמן מגר,
כן, גם אנחנו רוצים כזה. וכן, נמשיך לחלום. תכנון בריכה: חברת פלגים/יהודית הופמן מגר

בבריכת שנה טובה

בעלי הבתים החליטו לקחת את היוקרה והפינוק כמה צעדים קדימה. הם השקיעו את הכסף באלמנטים ניידים שלא הצריכו עדכונים במעטפת וחלקם בשדרוג המערכות. ניכרת במיוחד שימת הדגש על החוץ, עם מגוון עצום של אופציות ששדרגו משמעותית את סביבת ה-OUTDOOR כולה.

אבנר צדוק, מנכ"ל ובעלי חברת פלגים, אומר/שואל: "איך אפשר בלי בריכה? הרי זהו הסממן הדומיננטי בגינה. עכשיו, כשהבריכות נמצאות בשיא הפופולריות שלהן, אלו שהכסף בכיסם יבחרו בבריכה גדולה משמעותית שתתפוס נפח גדול מהחצר (בהתאם להיתר שלה). זה יכול להיות משהו כמו 25-30 מ"ר, וההשקעה תנוע סביב מיליון שקל. הבריכות הפופולריות הן בריכות אינפיניטי או בריכות שיקוף, עם מפלים ואלמנטים שונים של מים. בתוך הבריכה סביר להניח שימוקמו רמקולים תת ימיים, מתקני שחייה נגד הזרם, טריינרים לאימון אופניים בתוך המים, סאונות, חמאם, מקלחות חוץ כדי שלא ירטיבו את פנים הבית, חדרי כושר חיצוניים ועוד".

מטבח חוץ ניגא שף. יחצ,
גם המטבח שלכם נראה ככה, לא? מטבח חוץ של ניגא שף FOR HOME/יחצ

כל השנה סוכות

"הגינה סביב הבריכה כוללת כמובן מטבחי חוץ, שלא מביישים את מטבחי הפנים", מסבירה יעל מוסקוביץ, מנהלת השיווק של ניגא שף FOR HOME, "המשמעות היא שהמאיון העליון מעדיף לארח בחוץ. מטבחים מושקעים נעים סביב 150 אלף שקל ומעלה וגם יכולים להגיע בקלות ל-300 אלף שקל. מטבחי החוץ כוללים את כל הפסיליטיס לטובת אירוח מושלם. הם כמובן עמידים, חלקם מודולריים, מגיעים עם שפע עצום של אפשרויות, טאבונים, מקררי יין, מקררים לשתייה קלה, פלאנצ'ה ועוד".

עיצוב אריאלה עזריה ברקוביץ. אלעד גונן,
בואו, יש מספיק מקום לכולם. עיצוב: אריאלה עזריה ברקוביץ/אלעד גונן

תופעת סלון החוץ

מעצבת הפנים אריאלה עזריה-ברקוביץ מוסיפה: "סלון החוץ גם הוא תופעה בפני עצמה בקרב העשירים. זהו סלון שלעתים אף גדול מהסלון הביתי. חברות ומותגי יוקרה רבים המתמחים בעיצוב הבית יצרו לאור הביקוש בעידן הקורונה קולקציות חדשות שיועדו לחלל החוץ: כורסאות, ספות, כסאות בר, פופים - הכול לטובת חלל החוץ. לעתים אלו אותן קולקציות של הפנים, שכעת יצאו בגרסת OUTDOOR מבחינת סוגי הריפודים. בפועל סלון החוץ בעצם מגדיל את הבית, מאפשר יותר אפשרויות אירוח. הוא סלון לכל דבר. לרוב הוא סוג של מראה של הסלון הביתי".

אדריכל בועז שניר. ולרי זויז,
ההשקעה תבוא לידי ביטוי במכירה. גינה בתכנון אדריכל בועז שניר/ולרי זויז

ומגיעים, כמובן, לעניין של ערך הבית. אדריכל בועז שניר מסביר: "כמובן שההשקעה בחלל החוץ תבוא לידי ביטוי בעת מכירה או הערכת שווי הנכס. כאשר מדובר בנכסי יוקרה כל פרט חשוב, וההשקעה בנכסים כאלו היא עצומה, בטח ובטח כאשר מדובר בלקוח שרוכש נכס יוקרתי לצורכי השקעה וירצה נכס גמור ומוכן עם שלל פינוקים כמו בריכה, גינה עצומה, מטבח חוץ ועוד".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully