וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההפתעה שאתם חייבים להכיר: לאיזו עיר מגיעים ההמונים לשופינג ומגורים?

בשיתוף נתיבות

עודכן לאחרונה: 29.9.2021 / 8:41

על 43 אלף תושביה, נתיבות מבצעת מהפכה בשנים האחרונות והפכה לבירת הסחר של הנגב המערבי, מה שמושך אליה יזמים, לקוחות והמון זוגות צעירים. יצאנו לביקור בעיר התוססת, וגם לכם כדאי. וכן, יש פה גם את פסל החירות ואת מגדל אייפל

בווידאו: נתיבות - מרכז המסחר של הנגב המערבי/צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: גלעד מן מנהיים, בימוי: ליאור נאור

כשאתם חושבים על קניות או שופינג, מה עולה לכם בראש? התשובה המפתיעה משהו צריכה להיות - נתיבות, אבל האמת, כפי שגילינו בביקור בעיר, עבור המקומיים זו כבר ממש לא הפתעה.

האם ידעתם למשל, שהעיר השוכנת בנגב המערבי מתהדרת בימים אלו בתואר "בירת הסחר" של האזור? בזכות תנופת פיתוח מרשימה, עוד ועוד לקוחות מגיעים לנתיבות ומגלים בה מגוון רחב של אפשרויות.

"החזון שלי הוא הוא נתיבות עצמאית, מתפתחת ונבנית", אומר יחיאל זוהר, ראש העיר. "יש כאן יזמות, שלנו ושל יזמים עצמאיים וככל שיהיו פה יותר מרכזים, כך יגיעו יותר אנשים לעיר".

המבקרים שהגיעו מכיוון צפון הארץ גילו לדבריהם את "תל אביב הקטנה", עם שפע של מסעדות, חנויות והמותגים הכי שווים בשוק וכן, אפילו יש דגם של פסל החירות האמריקאי ושל מגדל אייפל: "נתיבות בהתפתחות מטורפת ואנשים באים מכל מקום כדי לראות מה מציעים כאן", אמרה תושבת העיר סיגל גולן.

נתיבות. צילום מסך, צילום מסך
הפתעות בכל פינה/צילום מסך, צילום מסך

עם 43 אלף תושבים בלבד, העיר משנה את פניה בשנים האחרונות וכיום פועלים בה למעלה מ-400 בתי עסק, שמספקים את כל הנדרש גם לתושבים וגם למבקרים: "המיקום של העיר עוזר לה מאוד וכך גם ההתקדמות המהירה שלנו בתכנון יוזמות, פרטיות ועירוניות", מסביר ראש העיר זוהר. "כל תושבי האזור יודעים שאפשר להשיג כל דבר בעיר שלנו ומגיעים לכאן וכך הפכנו לעיר מחוז, שמציעה את כל השירותים השונים".

חלק גדול מבין אותם בעלי עסקים שמרימים את נתיבות לגבהים חדשים חברים כיום בקבוצת ווטסאפ שהקימה מיה אוזן, מנהלת קידום עסקים בעיר: "הקבוצה היא ערוץ התקשורת הישיר שלנו ושיתוף הפעולה מול העסקים הוא ברמה הכי צמודה שיש. בתור רשות, מאוד חשוב לנו להבין מהעסקים מה הם צריכים ולעודד סחר מקומי ולייצר פלטפורמות לפרסום העסקים".

אלונה שפר, מנהלת הסכם הגג בנתיבות, מסבירה: "משפחות צעירות מגיעות לנתיבות, כי הן יכולות לרכוש כאן דירה גדולה, בסביבה ירוקה ועם רמת פיתוח גבוהה וחינוך יוצא מן הכלל, במחיר הגיוני ושפוי מערים אחרות באזור. יש רכבת בלב השכונות החדשות ובשנים האחרונות אושרו הטבות מס משמעותיות".

בשיתוף נתיבות
  • עוד באותו נושא:
  • נתיבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully