וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט הגדול של וול סטריט השתלט על מגדל חדש בתל אביב

2.9.2021 / 8:41

החברה שצומחת בקצב מסחרר מגייסת מאות עובדים בישראל, ובשל כך עברה למשרדיה החדשים במגדלי TOU-TOWERS של חברת רובינשטיין במתחם יצחק שדה בתל אביב. וכמה קומות היא שכרה? כל המספרים

חברת מאנדיי, אחד הלהיטים הגדולים לאחרונה בוול סטריט, עברה למשרדיה החדשים במגדלי TOU- TOWERS של חברת רובינשטיין במתחם יצחק שדה בתל אביב.

מאנדיי שכרה במגדלים 15 קומות בשטח כולל של 18,600 מ"ר, כחלק מהצמיחה המואצת של החברה וגיוס מאות עובדים נוספים בישראל. בשלב הראשון משרדי החברה ישתרעו על 10 קומות בשטח של 12,300 מ"ר, כשחמש הקומות הנוספות, בשטח של 6,300 מ"ר, מיועדות לאכלוס כחלק מהיערכותה של החברה לצמיחה עתידית וגיוס של מאות עובדים נוספים בישראל. עד כה משרדי מאנדיי היו במגדל סונול, בשטח של כ-4,500 מ"ר.

מגדלי רובינשטיין. יחצ,
חמש קומות ייוותרו בשלב זה לא מאוכלסות. TUO TOWERS במתחם יצחק שדה/יחצ

כיום עובדים במטה מאנדיי בישראל כ-500 מתוך כ-850 עובדי החברה בעולם. בימים אלו, על אף שמרבית העובדים עדיין עובדים מהבית, משרדיה פתוחים ונגישים לכל מי שמעוניין להגיע ולעבוד. לאחר החגים בכוונת החברה לעבור למודל עבודה היברידי.

בעיצוב המשרדים והחלל שמה "מאנדיי" דגש רב על עיצוב פנים, המאפשר תקשורת שוטפת בין העובדים לצד שמירה על פרטיות ואפשרות עבודה שקטה. במשרד מדרגות פנימיות שמחברות את כל הקומות ויוצרות אווירה של משרד אחד, חללי האופן-ספייס מופרדים באמצעות חדרי ישיבות ליצירת אזורי עבודה אינטימיים, לצד עשרות חדרים לפגישות אחד-על-אחד ו-"תאי טלפון" מודולריים לשיחות. בחברה שמים דגש גם על חווית האירוח, בדגש על מרואיינים, ולכן יצרו אזור מפגש מזמין בכל הלובאים הקומתיים, סלונים ומטבחונים בקומות השונות במטרה לייצר תחושה ביתית וחמימה.

אוריאל וייס, סמנכ"ל התפעול "במאנדיי" אמר: "האתגר המשמעותי ביותר שלנו היה לשמור על תחושת המשפחתיות והביחד שכל-כך מאפיינת אותנו וחשובה לנו כחברה, למרות המשרדים הגדולים. אני שמח שהצלחנו לשמר את האווירה הזו ולבנות משרד גדול אבל עדיין אינטימי". קרן רזניק, שאחראית על עיצוב הפנים בחברה מוסיפה: "למרות הגידול המואץ במספר העובדים שלנו, הצלחנו להעניק מרחב ותחושת רווחה גדולה יותר לכל עובד ועובדת".

על התכנון האדריכלי של משרדי מאנדיי אחראי רואי דוד, על הפיקוח אמיר מלכין, וניהול הפרויקט בוצע על ידי החושן יעדים.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully