וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לאכלס: דיירים חדשים בפרויקט TOU_TOWERS

26.8.2021 / 9:13

לאחר שהפרויקט החדש במתחם יצחק שדה כבר אוכלס חלקית, הצטרפה חברת הסטארטאפ סנאפי ושכרה שתי קומות. חברות גדולות נוספות צפויות להצטרף בקרוב

חברת הסטארטאפ סנאפי שכרה שתי קומות (2,500 מ"ר) בפרויקט המשרדים TOU-TOWERS שהוקם ע"י רובינשטיין במתחם יצחק שדה.

סנאפי היא חברת סטארט אפ המפתחת מרקטפלייס לשליחת מתנות מותאמות אישית בקלות ובמהירות עבור לקוחות ארגוניים. באמצעות אלגוריתם חכם, סנאפי בוחרת בקפידה מגוון מתנות המותאמות למקבל המתנה באופן אישי ומאפשרת לו לבחור את המתנה המתאימה לו. החברה הוקמה בשנת 2015 ע"י חני גולדשטיין, עורכת דין בעברה וכיום מנכ"לית החברה, ודביר כהן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה. סנאפי עובדת עם למעלה מ-1,000 ארגונים גדולים, ביניהם סיילספורס, מיקרוסופט וזום, והיא צומחת בקצב שיא. ב-2020, לאחר שהראתה נתוני צמיחה של 800% בשנה אחת, דורגה החברה במקום הראשון כחברה בצמיחה המהירה ביותר באזור ניו יורק. כמו כן, החברה נבחרה כמקום הטוב ביותר לעבוד בו על פי מגזין FORTUNE.

מגדלי רובינשטיין. יחצ,
פרויקט TOU-TOWERS/יחצ

פרויקט TOU-TOWERS הוקם על מגרש של 8.5 דונם וכולל שני מגדלי משרדים של 34 קומות כל אחד, בסך הכול 85,000 מ"ר בנוי + שטחי חניונים בשטח 35,000 מ"ר. דמי השכירות בפרויקט הינם בין 100 ל-110 שקל מ"ר מעטפת.

בין החברות הגדולות ששכרו משרדים בפרויקט: משרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן (19 קומות), חברת MONDAY (15 קומות), אנבידיה (8 קומות), משרד עו"ד שיבולת (6 קומות) ועוד. מגדלי המשרדים תוכננו ע"י משרד יסקי מור סיון, במראה של תאומים עם כיתום לא סימטרי וייחודי בין הקומה 28 ועד לקומה 34, כאשר בשל התכנון והעיצוב המיוחד של הבניינים שטחי הקומות נע בין 1,220 מ"ר ל- 1,400 מ"ר לקומה. בקומת הקרקע שטח מסחרי של כ - 1,500 מ"ר שבו יפעלו בתי קפה, מסעדות ושאר שירותים לדיירי הבניין עם יציאה נוחה לפארק הצמוד.

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully