וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיים: חברת האלכוהול שעשתה אקזיט נדל"ני

וואלה! נדל"ן

עודכן לאחרונה: 23.8.2021 / 9:41

העסקה המדווחת של א.ג.ת.ד, בשותפות עם קבוצת מנשרוב מרק אחזקות, כוללת רכישת קרקע בסוף 2015 בפארק התעשיות עמק חפר מרשות מקרקעי ישראל תמורת 7.6 מיליון שקל. כמה הרוויחה החברה במכירה?

בימים אלה חתמה יבואנית מותגי האלכוהול הענקית א.ג.ת.ד על עסקת מכירה של מרלו"ג (מרכז לוגיסטי) בעמק חפר בשווי 102 מיליון שקלים. את הקרקע רכשה בשנת 2015 ולאחר פיתוח ובנייה, ומכרה אותה כעת לקרן אמריקאית.

א.ג.ת.ד רכשה לפני 5 שנים מספר שטחים באיזור המרכז מתוך כוונה להעמיק את השליטה בתחום זה בו הביקוש עולה על ההיצע

העסקה המדווחת של א.ג.ת.ד, בשותפות עם קבוצת מנשרוב מרק אחזקות, כוללת רכישת קרקע בסוף 2015 בפארק התעשיות עמק חפר מרשות מקרקעי ישראל תמורת 7.6 מיליון שקל. החברות השקיעו בבניית המרלו"ג שהוקם על הקרקע כ-48 מיליון שקל. התשואה המדווחת לעסקה זו היא 5.5%.

המרלו"ג שנמכר משתרע על מגרש בשטח של כ-7000 מ"ר וכולל קומת קרקע שמגיעה עד גובה של 8.6 מטר, שטחי איחסון, קומת מרתף בגובה פנימי של כ-3.2 מטר, בחלוקה למאגר מים וחדר משאבות, שטח מקורה לפריקה, טעינה וחניה ועוד.

מועצה אזורית עמק חפר. גיא שמואלי,
מועצה אזורית עמק חפר/גיא שמואלי

מחירי המרלו"גים בישראל נמצאים במגמת עלייה מתמדת, כאשר בחלק מהאיזורים הביקוש עולה על ההיצע. בכוונת זרוע הנדל"ן של חברת א.ג.ת.ד להעמיק ולפתח את העיסוק בתחום זה ולשם כך רכשה החברה קרקעות נוספות שאותן תפתח ועליהן תבנה מרלו"גים למכירה.

א.ג.ת.ד. היא חברת יבוא ושיווק אלכוהול. בין המותגים שהיא משווקת נמנים יקב חברון, הרי ירושלים, יקב אלכסנדר, מזקקת טילינד מאירלנד (ויסקי), פדרה אזול ממקסיקו (טקילה) ועוד כמאה מותגים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully