וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הפרויקט שישנה את הבורסה. המחיר: עצום

עודכן לאחרונה: 19.8.2021 / 14:54

ב.ס.ר וישראל קנדה זכו במכרז הענק של דירה להשכיר להקמת מתחם משולש הבורסה ברמת גן. וכמה הן ישלמו?

החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה בע"מ - דירה להשכיר, ורשות מקרקעי ישראל, הודיעו היום (חמישי) על זכייתן של החברות ב.ס.ר וישראל קנדה, במכרז להקמת מתחם "משולש הבורסה" ברמת גן. מדובר במגה פרויקט ייחודי ומרהיב המשלב עירוב שימושים ויכלול דיור להשכרה ארוכת טווח, מעונות סטודנטים, תעסוקה, מסחר ושטחים ציבוריים. עלות הקרקע תעמוד על 937 מיליון שקל, וכל זה לפני עלויות הבנייה, כן?

הדמיית מתחם הבורסה. ישר אדריכלים,
עירוב שימושים בלב גוש דן. הדמיית מתחם הבורסה/ישר אדריכלים

התוכנית, שקודמה ותוכננה על ידי החברה הממשלתית דירה להשכיר, ממוקמת בלב אזור העסקים של הבורסה ברמת גן, בין רחוב בגין ממזרח ונתיבי איילון ממערב ומתפרסת על שטח של כ-17 דונם. הפרויקט יהפוך מגרש חניה למגה מתחם הכולל הקמת שני מגדלי תעסוקה ומסחר בני 50 קומות ומבנה מרקמי נוסף בן 8 קומות בשטח כולל של 120,000 מ"ר, הפרוסים לאורך נתיבי איילון בהמשך למגדלים הקיימים, בנגישות מרבית לתחנת רכבת תל אביב מרכז ולתחנת הרכבת הקלה אבא הלל המוקמת בימים אלה. בחלקו המזרחי של המתחם לאורך רחוב בגין ייבנה מגדל נוסף בן 60 קומות בעירוב שימושים, שיכלול 400 יח"ד למגורים להשכרה ארוכת טווח במודל דירה להשכיר וכן 350 חדרי מעונות סטודנטים, שטחי ציבור ושטחים מסחריים.

המתחם המיועד להשכרה ארוכת טווח ישווק לציבור, במודל "דירה להשכיר" לפיו יושכרו הדירות לתקופה של לפחות 20 שנה בשכר דירה מפוקח, כאשר 25% מהדירות מיועדות להשכרה לזכאים במחיר מופחת. בדומה לכלל הפרויקטים של דירה להשכיר, ייהנו דיירי הפרויקט מיציבות וודאות לגבי תקופת השכירות, דמי שכירות קבועים, דירות מגורים בסטנדרט חדיש, מפרטי גמר ותחזוקה ברמה גבוהה ואיכות חיים לטווח ארוך והכל בפיקוח ובקרה של חברת "דירה להשכיר".

בנוסף, תוקם שדרה ציבורית פתוחה שתתחבר לכיכר ואליה יופנו חזיתות מסחריות. כמו כן, בתוכנית נקבעו שטחים לצרכי ציבור בהיקף של כ- 10,000 מ"ר שיאפשרו הקמת מוסדות ציבור משמעותיים בלב המתחם.

הפרויקט נועד להפיח חיים ולמתג מחדש את אזור משולש הבורסה, מבין שטחי הנדל"ן היקרים, המרכזיים, והאטרקטיביים בישראל, הכוונה היא למשוך לאזור אוכלוסייה צעירה, משפחות וסטודנטים, לחזק את המסחר והתעסוקה, ולהעניק פנים חדשות לאזור.

הדמיית מתחם הבורסה. ישר אדריכלים,
אם זה ייראה ככה, דיינו/ישר אדריכלים

שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "תכנית משולש הבורסה היא תכנית ענק בלב איזור הביקוש, הכוללת עירוב שימושים המשלב דיור להשכרה ארוכת טווח, מעונות סטודנטים ומסחר ותעסוקה בהיקפים משמעותיים באזור תעסוקה ומלאכה - פרויקט חדשני שימשוך אליו משפחות צעירות וסטודנטים. פרויקט זה מהווה צעד נוסף וחשוב מאוד במסגרת הגדלת תחום דיור להשכרה ארוכת הטווח בישראל, כחלק ממגוון היצע פתרונות הדיור לאזרחי ישראל".

אודי אדמתי, יו"ר דירה להשכיר: "אני מברך על הצלחת השיווק הגדול והמשמעותי באזור של דירה להשכיר, שקידמה את התכנון הסטטוטורי שלו ושיווקה בשיתוף עם רמ"י נתיבי איילון, וברוח גבית של העירייה. הפרויקט ייתן מענה לעשרות משפחות, סטודנטים, עובדי ותושבי האזור ויעניק פנים חדשות למתחם הבורסה הפופולרי".

מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד: "אני שמחה לבשר שפרויקט הדגל במתחם משולש הבורסה יוצא היום לדרך. חברת דירה להשכיר הובילה את ייזום, תכנון ושיווק פרויקט ייחודי זה המשלב היקפי בינוי משמעותיים בעירוב שימושים הכולל מסחר, תעסוקה, שטחים ציבוריים, מעונות סטודנטים ומגורים בשכירות ארוכת טווח".

גיל גורביץ', סמנכ"ל השיווק של אזורים המקימה את פרויקט EXCHANGE RAMAT GAN במתחם עלית הצמוד לבורסה, מציין: "מחיר השומה ב"משולש הבורסה" וההצעות הגבוהות שהוגשו במכרז, אינם מפתיעים אותי שכן מאז השקתו של הפרויקט לפני כשנה אנו רואים שרמות המחירים בבורסה עלו בצורה דרמתית מאזורים של 30 אלף שקל לאזורים של 45 אלף שקל, וכשנשענים על המחירים האלה ועל האטרקטיביות של האזור מבחינת נגישות תחבורתית והחוזק של מגדלי משרדים כמו ספיר או אטריום בהחלט הגיוני להגיע למספרים האלה. בימים אלה ב EXCHANGE RAMAT GAN, נמכרות כבר דירות מגורים במחיר המשקף כ 45 אלף שקל למ"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully