וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מ-100 עובדים, פי שלושה במשרדים

עודכן לאחרונה: 11.8.2021 / 11:36

קבוצת More מציינת את חציית רף ה-100 עובדים ברכש של משרדים חדשים: רוכשת שטח של כ-1,500 מ"ר בקומה ה-37 במגדל LYFE של החברות אשטרום ודן במתחם העסקים של בני ברק, בהיקף של כ-22 מיליון שקל. זו הפעם הראשונה שבה כל מטות החברה יתלכדו למתחם משרדי אחד

קבוצת More ממשיכה בתהליך הצמיחה: לראשונה מאז הקמתה, מרכזת הקבוצה את כלל פעילותיה למטה אחד מרכזי ורחב היקף שיכלול את כלל פעילויות הקבוצה בתחום הייזום והבנייה למסחר ומגורים.

הקבוצה בראשותו של היו"ר חנן מור והמנכ"ל אבי מאור, הגדילה באופן משמעותי את היקפי פעילותה בשנים האחרונות בהיבטי הייזום, הבנייה, מסחר, מגורים ורכש קרקעות, לצד גדילה במספר עובדיה. צפי המעבר למשרדים החדשים - בסוף השנה הבאה.

מור: "הקבוצה הכפילה בשנים האחרונות את היקפיה מבחינת ההון האנושי ומבחינת העשייה ולכן אנו נדרשים להעתיק את מיקומנו למתחם שיודע להכיל את היקף הגדילה ועוצמת השינוי שאנו יוצרים. רכישת המשרדים וריכוז כלל פעילות הקבוצה למטה אחד מרכזי, הינה אבן דרך משמעותית בהמשך צמיחתה של הקבוצה וכניסתה לעולמות חדשים".

חנן מור, קבוצת More. אייל טואג,
חנן מור, קבוצת More/אייל טואג

פרויקט LYFE של החברות אשטרום נכסים וקבוצת דן כולל 3 מגדלים הממוקמים בלב העשייה של בני ברק בצמוד לפארק הירקון וקניון איילון, בין הרחובות הלח"י, ז'בוטינסקי ודרך בן גוריון ובקרבה לנתיבי תחבורה מרכזיים, תחנת הרכבת ובקרוב גם לקו האדום של תחנת הרכבת הקלה.

בקבוצת מור מסבירים כי המעבר למשרדים חדשים הוא פועל יוצא של מומנטום הצמיחה של הקבוצה בשנים האחרונות: לפני כשנתיים רכשה הקבוצה את פעילות חברת 'אורתם סהר' אשר העצימה את יכולות הבנייה של הקבוצה אשר מספקת את כל שירותי הבנייה של הקבוצה.

כמו כן, לפני כחודשיים הקימה החברה תחום חדש, שבמסגרתו היא מובילה רכש של קרקעות ומתחמים בעלי פוטנציאל השבחה המאפשרים המשך גדילת הקבוצה ויצירת מלאי משמעותי עתידי של קרקעות. את זרוע זו מוביל טל צוראל אשר שימש בתפקידו האחרון כממונה תחום תכנון בחברה הממשלתית לדיור והשכרה- דירה להשכיר.

בנוסף, עיבתה הקבוצה את השדרה הניהולית וצירפה לשירותיה את אלה קלפנר, אשר משמשת כסמנכ"לית שיווק מכירות ושירות של הקבוצה.

לאלו יש לצרף את הבעת האמון של הראל השקעות וביטוח בקבוצה בתחילת השנה שהפכה לבעלת עניין תמורה לכ-40 מיליון שקל.

מגדלי LYFE של החברות אשטרום נכסים וקבוצת דן. הדמיה לייף,
מגדלי LYFE (הדמיה) של החברות אשטרום נכסים וקבוצת דן/הדמיה לייף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully