וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וכמה שווה הדירה שלך? עסקאות הנדל"ן של השבוע

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 13:37

חדשה מהקבלן או מיד שנייה, מתל אביב ועד ערד, מבאר שבע ועד למודיעין, מרמלה ועד לקריית אתא - מדירת חדר ועד לפנטהאוז: מצעד הדירות של השבוע, היכן נמכרו וכמה עלו?

תל אביב

בפרויקט "יהודה המכבי 49" הנבנה על ידי חברת מטרופוליס בצפון הישן של תל אביב, נמכרה דירת 4 חדרים בקומה 5 מתוך 7 בשטח של 103 מ"ר עם מרפסת בשטח של 13.5 מ"ר כולל חניה תת קרקעית.

מדובר בבניין בוטיק בן 7 קומות ו-29 דירות בסגנון אדריכלי מודרני עם דירות בעיצוב מוקפד וגימור יוקרתי. תמהיל הדירות מגוון וכולל דירות גן, דופלקס גן, דירות 3-4 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים 3-5 חדרים.

המחיר: 6.125 מיליון שקל.

דירת 4 חדרים  בפרויקט יהודה המכבי 49 תל אביב  של מטרופוליס. הדמייה 3Dvision,
דירת 4 חדרים בפרויקט יהודה המכבי 49 תל אביב של מטרופוליס/הדמייה 3Dvision

עסקאות יד שניה בתל אביב, באדיבות "אנגלו סכסון":

דירת 3 חדרים ברחוב נרדור, 55 מ"ר, קומה 1 מתוך 4, ללא מעלית וחניה נמכרה - המחיר: 1.47 מיליון שקל.

דופלקס בן 3 חדרים ברחוב הקונגרס, 75 מ"ר, קומה 4 מתוך 4, עם חניה ומעלית - המחיר: 3 מיליון שקל.

דירת 3 חדרים ברחוב ישראל ב"ק, 65 מ"ר, קומה 4 מתוך 6, עם חניה ומעלית - המחיר: 2.75 מיליון שקל.

שכונת מונטיפיורי. יואב גורפינקל
ישן מול חדש בשכונת מונטפיורי, בה נמכרה השבוע דירה ברחוב ישראל ב"ק. אחת השכונות האחרונות במרכז העיר בה אפשר עדיין למצוא דירות בפחות ממיליון שקל לחדר/יואב גורפינקל

קריית אונו

בפרויקט אונו פריים הנבנה על ידי חברת מצלאוי בקריית אונו נמכר מיני פנטהאוז 5 חדרים בשטח של 137 מ"ר עם מרפסות בשטח של 59 מ"ר כולל 2 חניות ומחסן.

פרויקט אונו פריים, המשכו של פרויקט אונו הירוקה, כולל 5 בניינים ו- 393 דירות על ציר לוי אשכול בעיר, בקטע בין כיכר הרוגי מלכות בבל ועד לקניון קריית אונו. תמהיל הדירות כולל דירות בנות 3, 4, 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הפרויקט כולל חניון תת קרקעי וסביבו שטחים ירוקים, אשר יוסיפו לשדרוגו של המתחם הוותיק.

המחיר: 3.6 מיליון שקל.

פרויקט אונו פריים בקרית אונו של חברת מצלאוי. ויופוינט,
פרויקט אונו פריים בקרית אונו של חברת מצלאוי/ויופוינט

רמת גן

בפרויקט THE LAKE בשכונת רמת שקמה ברמת גן הנבנה על ידי החברות סרוגו וצמח המרמן, נמכרה דירת 5 חדרים בקומה 9, בשטח של כ-132 מ"ר + מרפסת בשטח של כ-12 מ"ר, עם 2 חניות תת קרקעיות ומחסן.

פרויקט THE LAKE נבנה על הפארק הלאומי רמת גן במרחק של כ-100 מטר מהאגם, ויכלול 3 מגדלי מגורים יוקרתיים צמודים לפארק שיציעו נוף פתוח לפארק ולאגם. למתגוררים בו יהיו 4 מעברים וגישה ממתחם המגורים ישירות לפארק. שלושת המגדלים בני 16 קומות ובהם 180 יח"ד. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון: דירות 3 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים 5 חדרים ופנטהאוזים מפוארים בני 5-6 חדרים עם נוף לאגם.

המחיר: 3.835 מיליון שקל.

דירת 5 חדרים בפרויקט THE LAKE ברמת גן של צמח המרמן וסרוגו. הדמייה 3division,
דירת 5 חדרים בפרויקט THE LAKE ברמת גן של צמח המרמן וסרוגו/הדמייה 3division

אשקלון

בפרויקט SEA@SKY הנבנה על ידי חברת יורו ישראל במרינה של אשקלון נמכר דופלקס בן 4 חדרים בקומה 22 בשטח של 130 מ"ר עם מרפסת בשטח של 59 מ"ר, כולל חניה ומחסן.

פרויקט SEA@SKY כולל 230 דירות ב-2 מגדלים בני 25 קומות. הוא מוקם על עתודות הקרקע האחרונות הזמינה למגורים במרינה, מול רצועת החוף, מרחק 100 מטר מהים. הדירות בפרויקט גדולות מהממוצע בשוק וכוללות דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם מפרט טכני עשיר.

המחיר: 3.8 מיליון שקל.

פרויקט יורו SEA@SKY באשקלון של חברת יורו ישראל. הדמייה רן ון דן,
פרויקט יורו SEA@SKY באשקלון של חברת יורו ישראל/הדמייה רן ון דן

הרצליה

בפרויקט רובינא הירוקה, הנבנה על ידי חברת 'יוסי אברהמי' בשיתוף חברת 'אלמוגים', בשכונת רובינא הירוקה בהרצליה, נמכרה דירת 4 חדרים, בשטח של 99 מ"ר עם מרפסת בשטח של 16 מ"ר, בקומה השנייה, כולל שתי חניות ומחסן.

פרויקט 'רובינא הירוקה' כולל 48 יח"ד ב- 3 בנייני בוטיק בני 5 קומות. תמהיל הדירות מגוון: 3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, במחיר של החל מ- 3,140,000 ₪. הפרויקט נהנה ממיקום אטרקטיבי: בקרבת בית הספר להנדסאים, המרכז הבינתחומי, פארק הרצליה, קניון שבעת הכוכבים ואזור העסקים והמסחר בהרצליה פיתוח.

המחיר: 3.5 מיליון שקל.

דירת 4 חדרים בפרויקט רובינא הירוקה של חברת יוסי אברהמי. הדמיה אול אין,
דירת 4 חדרים בפרויקט רובינא הירוקה של חברת יוסי אברהמי/הדמיה אול אין

באר שבע

בפרויקט "פרץ בוני הנגב בפארק" בשכונת הפארק החדשה בבאר שבע נמכרה דירת פנטהאוז 5 חדרים בשטח 144 מ"ר + 90 מ"ר מרפסת, עם מחסן ושתי חניות.

הפרויקט משלב שלושה מתחמי מגורים הכוללים 28 בניינים נמוכים בני 5-11 קומות בלבד ובסך הכל 420 יחידות דיור בתמהיל מגוון.

שלב א' של הפרויקט כולל 166 דירות חדשות ב-10 בניינים ורובו כבר שווק בהצלחה. בקרוב החברה תוציא לשיווק גם את שלב ב' ואחריו שלב ג'. שלושת המתחמים ייבנו בסמיכות לפארק נחל באר שבע אשר יהווה את ליבה של שכונת הפארק, במרחק הליכה מהאמפי-פארק ומשלל שירותי הפנאי והקהילה שתציע השכונה.

המחיר: 1,850,000 שקל.

פרויקט פרץ בוני הנגב בפארק.. הדמיה V8,
פרויקט פרץ בוני הנגב בפארק/הדמיה V8

רמלה

בפרוייקט 'פרשקובסקי בנווה דורון', בשכונת נווה דורון ברמלה, הכולל 24 בניינים בני 6-28 קומות עם כ-1,800 יח"ד, נמכרה דירת 5 חדרים בשטח של 130 מ"ר + 19 מ"ר מרפסת + 2 חניות.

שכונת נווה דורון כוללת שימושים מעורבים של מסחר ותעסוקה לאורך השדרה הראשית, מערך רחובות עם מדרכות רחבות, שבילי אופניים, נטיעות עצים, ריהוט רחוב, תחבורה ציבורית, מבני ציבור, מוסדות חינוך וקהילה: בתי ספר, גנ"י, מתנ"ס, מתחמי ספורט, ריאות ירוקות, פארק גדול ועוד, שישרתו הן את השכונה החדשה והן את תושבי השכונות הסמוכות והעיר כולה.

מבחינת נגישות, השכונה גובלת לכל אורכה מצד מערב בכביש 200 המהווה ציר תחבורתי חדש שבנייתו החלה ע"י חברת נתיבי איילון. הכביש מתחבר במחלף בחלקו הדרומי עם כביש 431 ובחלקו הצפוני לכביש 44 בכניסה הצפונית הראשית לעיר. על פי התכנון כביש 200 יאפשר שתי כניסות ויציאות נוספות לעיר ממערב ויתחבר לכביש 431 ורחוב הזית שישחרר עומסי תנועה בכניסות וביציאות מהעיר.

המחיר: 2.07 מיליון שקל.

דירת 5 חדרים בפרוייקט פרשקובסקי בנווה דורון. פרשקובסקי,
דירת 5 חדרים בפרוייקט פרשקובסקי בנווה דורון/פרשקובסקי

קרית אתא

בשכונת גבעת אלונים בקרית אתא נמכרה חברת שרביב דירת 4 חדרים, בשטח של 103 מ"ר, עם מרפסת בשטח של 11 מ"ר, בקומה השלישית מתוך 18 קומות עם חניה פרטית ומחסן.

פרויקט גבעת אלונים, הכולל 622 יח"ד בבניה רוויה, בנייני בוטיק וצמודי קרקע, נבנה כשכונת מגורים בעלת אופי כפרי, עם שטחים ירוקים רחבי ידיים, שבילי אופניים, גן משחקים לילדים, רחובות מרוצפי אבן ומערכת כבישים בטוחה. גבעת אלונים ממוקמת מצפון לשכונת גבעת טל, מצפון-מערב למחלף סומך וכ-10 דקות נסיעה מהקריון.

השכונה נהנית מנגישות גבוהה לצירי תנועה, בדגש על יציאה נוחה לכביש 6 וכן מקו רכבת שעתיד לעבור בסמוך לשכונה. השכונה תוכננה מתוך תפיסה מודרנית של התחשבות בסביבה הירוקה המקיפה אותה.

המחיר: 1.32 מיליון שקל.

גבעת אלונים, חברת שרביב. סקייווקר צילומי רחפן,
גבעת אלונים, חברת שרביב/סקייווקר צילומי רחפן

מודיעין

קבוצת הייזום והבנייה more מדווחת על מכירת הפנטהאוז היקר בשכונה בפרויקט 'more מורשת'. מדובר בפנטהאוז בן 6 חדרים, בודד בקומה השמינית, בשטח של 181 מ"ר ומרפסת בשטח של 165 מ"ר. עיצוב אדריכלי מוקפד הכולל, חללי אירוח ענקיים, חלונות ענק ומפרט טכני עשיר. אכלוס הפרויקט בדצמבר 2022

פרויקט More מורשת, נבנה בימים אלו בשכונת מורשת בכניסה למודיעין וכולל שני מתחמי מגורים ועסקים (10 בנייני מגורים ו- 242 יח"ד), הנבנים כשדרות מסחר ומעליהן פרויקט המגורים.

"מציאות הקורונה חידדה את הצורך והרצון של משפחות לסביבת מגורים אורבנית שמשלבת בהרמוניה מגורים לצד שטחי מסחר, שירותים וקהילה והכל במרחק הליכה. גבי אטר, מנהל המכירות הארצי של קבוצת More ציין והוסיף: "הפרויקט מציע תכנון חדשני, תכליתי ומתאים למציאות היומיומית. הפנטהאוז בפרויקט תוכנן בקפידה ומאפשר מרחבים רבים למשפחה בחלל הפנימי ובשטח המרפסת הנרחב, לצד חזית פתוחה ומרהיבה לנוף של יערות בן שמן".

המחיר: כ-5 מיליון שקל.

הדמיית פנטהאוז מורשת מודיעין. הדמיה, יח"צ,
הדמיית פנטהאוז מורשת מודיעין/הדמיה, יח"צ

ערד

עסקאות יד שנייה באדיבות "אנגלו סכסון":

דירת 4 חדרים ברחוב בן יאיר, 90 מ"ר, קומה 3 מתוך 8, עם חניה משותפת ומעלית - המחיר: 620 אלף שקל.

דירת 3 חדרים ברחוב בן יאיר, 72 מ"ר, קומה 4 מתוך 4, חניה משותפת וללא מעלית - המחיר: 450 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully