וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך הורסים שיכון ישן ברמת גן

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 13:42

הנה מראות שלא רואים בכל יום: מתחם המגורים החדש THE LAKE על גדות האגם, בפארק הלאומי ברמת גן יצא לדרך, והבתים הישנים נהרסו. בפרויקט 3 מגדלי יוקרה בני 16 קומות עם 180 יח"ד והוא צפוי להתאכלס בעוד 4 שנים. הפוטנציאל בתכניות "פינוי בינוי": מיליון דירות חדשות

פרויקט פינוי בינוי על שפת האגם ברמת גן/ינאי אלפסי לפרויקט THE LAKE

היסטוריה ברמת גן: לאחר קבלת ההיתר המיוחל, הרסו החברות צמח המרמן וסרוגו את הבניינים הישנים ברחוב אחד העם 50-62. עם סיום ההריסה החברות צפויות להתחיל בעבודות הפיתוח בשטח, כשהצפי לאכלוס הפרויקט הוא בעוד כ-4 שנים.

פרויקט THE LAKE הוא פרויקט פינוי בינוי שבמסגרתו נהרסו 3 שיכונים בני 2-3 קומות ובהם 45 דירות, ובמקומם ייבנו 3 מגדלי מגורים יוקרתיים בני 16 קומות ובהם 180 יח"ד, שיציעו נוף פתוח לפארק ולאגם. על התכנון אחראי משרד יסקי אדריכלים.

הריסת הבניינים הישנים בפרויקט the lake של סרוגו וצמח המרמן. ינאי אלפסי,
הריסת הבניינים הישנים בפרויקט the lake של סרוגו וצמח המרמן/ינאי אלפסי

בנייה ירוקה עם נוף לאגם

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון: דירות 3 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים 5 חדרים ופנטהאוזים מפוארים בני 5-6 חדרים עם נוף לאגם. דיירי המתחם ייהנו מלובי מפואר, חדרי דיירים, שני מפלסי חניון תת קרקעי ושלוש מעליות חכמות. הבנייה תהיה ירוקה וידידותית לסביבה המאפשרת חיסכון באנרגיה. מחיר לדוגמא: דירות 5 חדרים ימכרו החל מ-3.29 מיליון שקל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פרויקט the lake ברמת גן של צמח המרמן וסרוגו (1) קרדיט. הדמיה 3division,
הדמיית פרויקט the lake ברמת גן של צמח המרמן וסרוגו/הדמיה 3division

התחדשות עירונית: פוטנציאל של מיליון דירות במרכזי הערים

ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ ומנכ"ל משותף בחברת סרוגו, שהיה מיוזמי הפרויקט ציין "אנו נרגשים לצאת לדרך עם הפרויקט שהתחלנו לקדם כבר לפני כ-12 שנים. פינוי בינוי הוא בראש וראשונה פרויקט חברתי שמאפשר לדיירים לחיות בכבוד, ומתאפשר רק בזכות תהליך של יצירת אמון ואף חברות בין היזם לדיירים המתפנים".

"המיקום הייחודי, ממש על גדות הפארק והאגם, מבטיח שפוטנציאל ההשבחה של הדירות בפרויקט יהיה גבוה יותר מאשר דירות באזורים אחרים בעיר ובכלל. הפוטנציאל של תהליכי התחדשות עירונית הוא של כמיליון דירות חדשות במרכזי הערים, בלב אזורי הביקוש", מרחיב סרוגו.

ראול סרוגו - נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ. כפיר סיון,
ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ ומנכ"ל משותף בחברת סרוגו/כפיר סיון

פינוי בינוי יתרום למאמץ הלאומי

"ברור לכולם שהוצאה לפועל של פרויקט פינוי בינוי, תוך הסרת החסמים יגדיל את היצע הדירות וישפיע על מיתון עליית מחירי הדירות באזורים אלה".

עוד הוסיף סרוגו כי "החסם העיקרי נמצא אצל הרשויות המקומיות בשל העדר תשתיות ותקציב לבנות אותן. על כן, ככל שממשלת ישראל תשכיל לעודד ראשי רשויות לאשר דירות בהתחדשות עירונית, ע"י הסכמי גג מיוחדים שיזרימו להן תקציב לבניית התשתיות וכמובן רפורמה בארנונה שתמנע מהן הפסדים בתקציב השוטף, כך יבנו יותר ויותר פרויקטים חדשים בלב אזורי הביקוש, מה שיתרום למאמץ הלאומי למיתון עליית מחירי הדירות".

הריסת הבניינים הישנים בפרויקט the lake. ינאי אלפסי,
הריסת הבניינים הישנים בפרויקט the lake/ינאי אלפסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully