וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3 חדרים ב-1.6 מיליון שקל: הכירו את הפרויקט החדש בחיפה

עודכן לאחרונה: 8.8.2021 / 13:29

מיישרים קו עם "מחיר למשתכן"? חברת שניר תשווקא את פרויקט "המורדות הדרומיים" בחיפה, במסגרתו ייבנו 158 יחידות דיור, מחציתן במחיר מופחת. אז כמה זה יעלה לכם?

חברת האחים שרבט, בניהולם של גיורא שרבט ועמיחי רוט, מדווחת על רכישת קרקע בחיפה, להקמת 178 יחידות דיור במסגרת מכרז של מנהל מקרקעי ישראל. 79 מהדירות ישווקו ב"מחיר מופחת" ו-79 במסגרת שוק חופשי. בנוסף יוקצו 400 מ"ר למסחר. מדובר בפרוייקט רחב היקף שכונה "המורדות הדרומיים".

החברה הציעה את המחיר הגבוה ביותר - 84 מיליון שקל. הוצאות הפיתוח של המגרשים יעמדו על 15,227,991 שקל. המחיר משקף עלות של כ - 560,000 שקל ליחידת דיור והיקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכ - 300 מיליון שקל.

במסגרת עבודת מחקר וניתוח מקדימה שביצעה חברת שניר, בית לשיווק נדל"ן, אשר ליוותה את תהליך הרכישה של המגרש, מחירי המכירה הצפויים עבור קניית דירות 3 חדרים בשוק החופשי יהיו בעלות של 1.6 מיליון שקל, דירות 4 חדרים יעמדו על עלות ממוצעת של 1.9 מיליון שקל, דירות 5 חדרים יימכרו בעלות ממוצעות של 2.5 מיליון שקל ופנטהאוזים בעלויות של כ- 4.5 מיליון שקל.

שרבט חיפה. יחצ,
שרבט חיפה/יחצ

לדברי גיורא שרבט, מנכ"ל חברת הבנייה האחים שרבט: "חברת הבנייה האחים שרבט, נמצאת בתנופה של רכישת מגרשים בכל רחבי הארץ. החברה השלימה לאחרונה זכייה במכרזים של המנהל לבנייה של למעלה מ-410 דירות בעיר אשדוד, עם מסחר של 3000 מ"ר ומשרדים בהיקף של כ-26,000 מ"ר, לצד זכייה במכרז באזור לבנייה של 132 יח"ד בשוק החופשי + 3,000 מ"ר שטחי מסחר". זכייה במכרז זה היא נדבך נוסף בהחלטת החברה להגדיל את כמות יחידות הדיור שבבעלותה. החברה יוצאת בימים אלו לשיווק של פרויקט מגורים נוסף בעיר עפולה שקיבל לאחרונה היתר בנייה, כמו כן בונה החברה, בימים אלו, בנייני מגורים בעיר ראש העין וטירת הכרמל.

שרבט רואה בחיפה את אחת מהערים המובילות במדינת ישראל, וזאת לאור היותה אחת מערי החוף היפות בה. ההערכה היא שחיפה תמשיך לאורך זמן את קו עליות המחירים שממנו נהנית העיר בשנים האחרונות וזאת לצד גידול באוכלוסייה והמשך הביקוש מצד קהילות רבות בעולם, להתגורר בעיר שממוקמת בסמוך לחוף הים עם נמל ימי מהגדולים בישראל ושדה תעופה בינלאומי.

ניר שמול. תומר פדר,
השוק בנקודת רתיחה. ניר שמול/תומר פדר

לדברי ניר שמול מנכ"ל חברת שיווק הנדל"ן שניר, "עליות המחירים בחודשים האחרונים בישראל בכלל ובחיפה בפרט מגיעות לקצב שנתי של למעלה מ-8 אחוזים ומתקרבים לעלייה דו ספרתית. הביקוש הגבוה למגורים, הריבית הנמוכה, ההיצע הנמוך של מבני מגורים וביטול מס הרכישה על דירה שלישית מביאים את השוק לנקודת רתיחה".

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, מחירי הדירות בחיפה עלו בממוצע עלו בממוצע ב-3 אחוזים ברבעון הראשון של 2021 והגיעו ל 1.267 מיליון שקל בממוצע לעונת 1.234 בממוצע ברבעון הראשון של 2020 .כמות העסקאות במחוז זינקה בכ-32 אחוז ל-3,590 לעומת 2,279 ברבעון המקביל אשתקד. על פי דוח שפורסם בחודש אפריל 2021 על ידי מחלקת המחקר של בנק לאומי, הצפי הוא לעלייה נוספת של 10-5 אחוז בשנה הקרובה.

  • עוד באותו נושא:
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully