וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדהר תבנה שכונת חדשה בקריית אונו: 750 יח"ד ב-750 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 17:05

"קבוצת כנען", חברה העוסקת בייזום פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית, מודיעה כי קבוצת "תדהר" תבנה עבורה פרויקט פינוי בינוי רחב היקף עם כ-750 יח"ד בקרית אונו בסכום כולל של למעלה מ-750 מיליון שקל. ההכנסות מהפרויקט צפויות להגיע לכדי כ-1.2 מליארד שקל

התכנית שתוכננה על ידי משרד פייגין אדריכלים, כוללת פינוי 232 משפחות, המתגוררות כעת ב-11 בניינים ישנים בני 4 קומות ובמקומם, בניית כ 750 יח"ד ב-10 בניינים בני 12-20 קומות בעירוב שימושים, יחד עם כ-5000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים.

עבור "קבוצת כנען" זהו פרויקט הדגל של החברה, אותו היא מקדמת מזה למעלה מעשור באחד מהמתחמים המדוברים בישראל כיום: מתחם לוי אשכול דרום במרכזה של קרית אונו שעוברת תהליך של פינוי בינוי מהגדולים בישראל.

כ-518 דירות יוצאו לשיווק בתמהיל של דירות 2 , 3, 4 ,5, 6 חדרים וכן מיני פנטהאוז ופנטהאוזים ענקיים.

מתחם לוי אשכול - קבוצת כנען. הדמיה - פייגין אדריכלים,
מתחם לוי אשכול - קבוצת כנען/הדמיה - פייגין אדריכלים

קרית אונו זוכה להתעניינות

איל הנדלר, יו"ר ובעלים קבוצת כנען: "הביקושים לדירות במרכז הארץ לא צפויים להשתנות ואף ימשיכו לעלות בצורה משמעותית ולכן חשוב לשים דגש על חיזוק מרכזי הערים כפי שקורה ובהצלחה רבה בקרית אונו, שזוכה להתעניינות מכל סוגי האוכלוסייה, אך בעיקר בקרב משפרי דיור, משפחות וזוגות צעירים".

"בנימה אישית, אנו בקבוצת כנען שמחים לראות את הפרויקט יוצא לדרך לאחר הרבה שנים בהן המתינו הדיירים הותיקים לאישור התוכנית ולתחילת העבודות .הקפדנו מאוד על כל פרט בפרוייקט ואנחנו שמחים על ההתקשרות עם חברת תדהר". הוסיף הנדלר.

איל הנדלר, יו"ר ובעלים קבוצת כנען. תומר חומפס,
איל הנדלר, יו"ר ובעלים קבוצת כנען/תומר חומפס

פרויקט משמעותי לעיר

טל הרשקוביץ, מנכ"ל תדהר בניה ומשנה למנכ"ל קבוצת תדהר: "אני מודה לקבוצת כנען ומברך על בחירתה בקבוצת תדהר לחברת הביצוע שתקים עבורה את השכונה החדשה במתחם לוי אשכול קרית אונו. מדובר בפרויקט בהיקף משמעותי במיוחד שעתיד להיות מהגדולים והמרשימים בקרית אונו ולהציב סטנדרט בניה חדש וגבוה בפרויקטי פינוי-בינוי".

טל הרשקוביץ מנכל תדהר בניה. רונן אקרמן,
טל הרשקוביץ מנכל תדהר בניה/רונן אקרמן

אודות השותפות

קבוצת כנען היא חברה יזמית מהוותיקות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית ומקדמת כיום למעלה מ-4000 יח"ד בהתחדשות עירונית בשלבי תכנון, ביצוע ושיווק מתקדמים.

קבוצת תדהר, הינה קבוצת הנדל"ן הפרטית הגדולה בישראל, שנוסדה בשנת 1993 ועוסקת תחת קורת גג אחת בייזום, תכנון, בנייה וניהול של בתי מגורים, משרדים ומסחר בארץ ובעולם, לוגיסטיקה, התחדשות עירונית ועבודות גמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully