וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריכלים ומעצבים נחשפו לראשונה לדיזיין סיטי במישור אדומים

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 10:58

הפתיחה הראשונה נערכה ע"י רשת ZAGA, שפתחה את סניף הדגל שלה בהשקעה של כ- 2.5 מיליון שקל. המתחם משתרע על כ-90 אלף מ"ר וכולל כ-160 חנויות עיצוב של המותגים המובילים

רבות נאמר ונכתב על הפתיחה הקרובה של מתחם העיצוב הענק דיזיין סיטי במישור אדומים, המשתרע על שטח של כ-90 אלף מ"ר וכולל כ-160 חנויות עיצוב של המותגים המובילים.

חנות רשת זגה סניף מעלה אדומים. נדב פקט,
חנות רשת זגה בסניף במעלה אדומים/נדב פקט

את הפתיחה הראשונה בבירת העיצוב הירושלמי ערכה אמש (שלישי) רשת ZAGA פינות אוכל, לרגל חנוכת סניף הדגל שלה. לאירוע הוזמנו אדריכלים ומעצבים מכל רחבי הארץ אשר נחשפו לראשונה לפרויקט העיצוב הגדול במדינה.

האירוע נערך בסניף החדש של זגה, בו השקיעה החברה כ- 2.5 מיליון שקל. במסגרת האירוע חשפה הנהלת הרשת את חנות הקונספט שנבנתה ע"י אבני היסוד של המותג: עץ, בטון וגוון אבץ. כמו כן נחשפו האורחים לקולקציות החדשות ונהנו מהרצאת אורח של דקלה גולדשטיין מלמוד - מומחית למיתוג.

מימין אביטל מאיירס, דקלה מלמוד, רעות פרנקל, יעל שטיינברגר, מאיה אלון, קרן קהלני. מיכה בננו,
מימין אביטל מאיירס, דקלה מלמוד, רעות פרנקל, יעל שטיינברגר, מאיה אלון, קרן קהלני/מיכה בננו

אביטל מאיירס, מנהלת שיווק וקשרי אדריכלים ברשת זגה, פתחה את האירוע ואמרה: "מתחם העיצוב הענק במישור אדומים הוא חלופה עדכנית, נוחה ויעילה עבור הצרכן הישראלי, האדריכלים והמעצבים שרוצים למצוא תחת קורת גג אחת את כל מה שצריך לעיצוב הבית. הסניף החדש של זגה הוא מהלך משמעותי מבחינתנו לפנות גם לקהל הירושלמי ולסביבה".

  • עוד באותו נושא:
  • נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully